תיקים לתפילין בעיצוב אישי – מתנה מיוחדת לחתן השמחה

תוכן עניינים

כשמדובר בכיסויים, תיקים ונרתיקים לטלית ולתפילין ניתן לומר שהם עשויים מבד פשוט אבל מאוד חזק, ויש כאלה אשר עשויים מבד קטיפתי מהודר שעליו אפשר לרקום כל דבר אשר עולה על דעתכם. הרבה אנשים בוחרים בכיסויים של תיקים ונרתיקים בשביל הטלית והתפילין אשר עשויים מבד קטיפתי, אבל יש גם כאלה אשר מוכנים ויכולים באמת להוציא סכומים של כסף גדולים יותר ולבחור בין מגוון של תיקים, נרתיקים וכיסויים אשר עשויים מעור. גם על התיקים, על הכיסויים ועל הנרתיקים לטלית ולתפילין אשר הם עשויים כמובן מעור אמיתי, אפשר לרקום באמת כל דבר אשר מתחשק לכם. הרבה אנשים רוקמים פשוט את המילה תפילין וטלית ויש גם כאלה אשר מצרפים בנוסף את השם המלא שלהם או בכלל בראשי תיבות, אשר מתנוסס על גבי התיק, הנרתיקים והכיסוים של התפילין. בשנים האחרונות אפשר לראות הרבה יותר עיצובים שונים ומשונים של כיסויים, ושל תיקים לתפילין בעיצוב אישי לכל הגילאים. אפשר למצוא הרבה מאוד אלמנטים של אופנה גם בדברים האלה. לדוגמא, השנה אפשר להבחין בצבעים הרבה יותר בהירים, או שילוב של כמה צבעים ביחד, שילובים של כמה שמות, רקמות של כתרים ומגני דוד ועוד כמה קישוטים למיניהם. כיסוי, נרתיק לתפילין או אף התיק לטלית נחשב כתשמישים של מצווה ובגלל זה לא לזרוק אותו, ואם והוא נקרע או נפגם, במצבים כאלה, יש להעביר אותם לגניזה.

עלויות

לגבי מחירים, אפשר לומר שאכן, ישנו פער מאוד גדול בין המחירים של התיקים, הכיסויים והנרתיקים עבור התפילין והטלית. הם יכולים להתחיל ממחירים של כעשרות שקלים בשביל התיקים והנרתיקים הממש פשוטים ויכולים להגיע גם עד לאלפי שקלים לכאלה אשר עשויים מעור יוקרתי ובעלי קישוטים ועיטורים מהודרים. כל אחד, משלם ובוחר כפי היכולת שלו הכלכלית.אך ניתן לומר שזאת מתנה מושלמת לבר מצווה והיא מכילה תיק גדול יותר בשביל הטלית ותיק קטן בשביל התפילין. המחיר כולל בתוכו רקמה זהה על גבי שני התיקים, בשני גדלים שונים. 

Out-of-focus image of a Jew praying and worshipping with raised hands, he is raising his tefillin.
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן