כך תכתבו ברכת יום הולדת מעלפת לחברה הכי טובה

תוכן עניינים

איך לכתוב ברכת יום הולדת מקסימה לחברה הכי טובה שלך?

1. התחילי עם מחמאה

הצעד הראשון בכתיבת ברכת יום הולדת מרגשת היא לפרגן, או כמו שאומרים היום — להרים. את רוצה לגרום לחברה הכי טובה שלך להרגיש בעננים. תכתבי לה מחמאה או שתיים (ועדיף על תכונות אישיות ופחות על מראה), מחמאות שיראו לה כמה את מעריכה ואוהבת אותה. 

2. כמה שיותר אישי — יותר טוב

אחרי המחמאות, ברכה עם טאץ' אישי היא תמיד ברכה שזוכרים יותר.

תזכירי לה סיפור מצחיק שלכם מהעבר, ספרי לה מה הופך אותה למיוחדת עבורך, או מתי הבנת שאתן חברות ממש טובות. בכל מקרה, כתבי לה משהו אישי ואינטימי שיראה לה שהיא תמיד בלב שלך.

3. לא חייב להיצמד לכללי הטקס

זה שאת רוצה לכתוב ברכת יום הולדת לחברה הכי טובה, לא אומר שהברכה חייבת להיות כתובה על דף. את יכולה לנסות לעשות לה סרטון מצחיק בו את מקריאה לה את מה שכתבת, ואם אתן מכירות כבר הרבה שנים, את יכולה אפילו לשלוח לה תמונה שלכן עם כמה מילים חמות. לפעמים דווקא כשתצאי מהשבלונה המוכרת של כרטיס ברכה, את תצליחי להעביר את המסר שלך בצורה חמה ואוהבת יותר.

4. תהיי יצירתית

המפתח הוא להפוך את המילים שלך לייחודיות, ולא לאלה שדומות לברכת יום הולדת מחנות פרחים. יכול להיות שהיא מקבלת את אותן המחמאות בכל יום, אז תחשבי איך את גורמת לה להרגיש מיוחדת בצורה יצירתית ושונה.

איזה דברים יצירתיים אפשר לכתוב? זיכרון אינטימי, בדיחה פנימית שלכן, ציטוט מספר או שיר שהיא אוהבת ועוד. אם את לא מרגישה יצירתית במיוחד, את יכולה למצוא השראה באינטרנט או להתייעץ עם כותב ברכות מקצועי. 

5. לא לחפור

אל תסחפי עם הברכה. תזכרי שהיא כנראה לא מתכוונת לשבת ביום ההולדת שלה ולקרוא כל מיני ברכות ליום הולדת באורך של מאמר אקדמי. נסי לכתוב ברכה שאפשר לקרוא בכמה דקות ולהתענג על רגעי הקריאה המשעשעים.

6. אל תשכחי את העיצוב

המילים שכתבת הן החלק החשוב בברכה, אבל אל תשכחי את כל המסביב. את יכולה לתת לה את הברכה בתוך מעטפה יצירתית, או לכתוב אותה על גבי בריסטול ענק, או כל רעיון מעניין אחר.

השקעה בעיצוב הברכה נותנת לך הזדמנות להראות לה שבאמת הקדשת את הזמן בשביל לעשות לה טוב על הלב ביום ההולדת שלה.

Senior friends opening presents at birthday party
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן