הגיעו לגיל מצווה? אטרקציות לבר מצווה ובת מצווה

תוכן עניינים

הכנות לבר ובת מצווה

הילדים שלנו גדלים בקצב מסחרר, אך יש אירוע אחד בשנה בו אנחנו נחגוג את הגדילה שלהם בצורה מיוחדת: בר/בת מצווה. מאחר ומדובר באירוע שקורה רק פעם בחיים, נרצה שלילדים, שהופכים כעת לבוגרים יותר, ירצו לא לשכוח את האירוע המיוחד, ונצטרך להתכונן אליו כראוי. 

לשמחתנו, יש נוסחה מנצחת לאירוע שכזה והיא מתחילה עם הגדרת סוג האירוע שנרצה לעשות, הצבת תקציב מסודר, אוכל לאירוע ובחירת אטרקציות לבר מצווה או לבת המצווה שילהיבו את כל החברים. 

אילו סוגי אטרקציות יש לבר מצווה?

בחירת סוג האירוע היא הדבר הכי חשוב ונועדה לשקף את תחביביו של חתן בר המצווה. יש כאלו שיעדיפו לעשות אירוע באולם עם אוכל וריקודים, יש כאלו שירצו לעשות משהו מסוים יותר כמו אירוע קונספט בסגנון כלשהו, יש מי שירצו לעשות מסיבת בריכה אם זה בעונה המתאימה, ועד פעילות מיוחדת ומלהיבה ברחבי הארץ.

-בר מצווה בבית: הסביבה הטבעית שלנו היא מקום מעולה לחגוג ולספק פתרון מצוין לאווירה אינטימית וייחודית עם בני המשפחה הקרובים. בין הדברים שניתן לעשות: עמדת בישול, אמן חושים, טריוויה, עמדות משחק, סטנדאפיסט, משחקי חברה, מצגת.

-פעילות בחוץ בקבוצה קטנה: בר מצווה משפחתית או עם החברים הקרובים ניתן לחגוג במגוון מקומות כמו מסעדה, בבית, בטיול מגובש בסופ"ש או באטרקציה המותאמת לכל בני המשפחה. בין הפעילויות ניתן לעשות: סדנת שוקולד, טיולי אופניים, חדרי בריחה, קיאקים, טיול טרקטורונים, טיול במדבר, רכיבה על סוסים, אירוח במאהל בדואי, סימולטור טיסה, טיפוס אתגרי, צניחה חופשית.  

-בר מצווה באולם: מדובר במודל הקלאסי לחגיגת האירוע, ישנם מגוון אתרים שמציעים המון אטרקציות, רעיונות והפעלות המתאימות לחברים של חתן בר המצווה. בין הפעילויות ניתן לעשות: מתחם גיימינג שיכלול שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה, משקפי מציאות מדומה, עמדת אתגרית כמו עמדת השור הזועם, זיקוקים, צלם מגנטים, די-ג'יי, רקדניות ומתופפים, 

-בר מצווה בבריכה: מדובר במקום בילוי מצוין לחתן בר המצווה ולחבריו. אולי לא כל המוזמנים ימצאו עניין לנצל את הבריכה אבל אפשר להיות בטוחים שכל הצעירים יתלהבו במיוחד. בין הפעילויות ניתן לעשות: השכרת תותח קצף, מגלשות מים, דוכני יריד, גימיקים ואביזרים לבריכה, מתנפחים ומסלולי אתגר למים, רשת כדורעף במים, הפעלות ומשחקי בריכה ואומגה. 

מהם מחירי האטרקציות לבר מצווה?

דבר ראשון עלינו לבחון באתרי האינטרנט של חברות בתחום הפקות האירועים לגבי מה שבחרנו מתוך כלל האפשרויות לאירוע שלנו. אותן חברות בדרך כלל מציעות שלל חבילות ואטרקציות לבת מצווה מיוחדות עם רעיונות מקוריים נוספים לאירוע שיוכלו לשדרג לנו את התכנון. 

במידה ומדובר באולם אירועים, נתייחס למחיר לפי כמות האורחים כך שבעל המקום יוכל לתמחר לנו מנת אוכל לכל מוזמן. מחירי המנה הכי זולים בבר מצווה הם כ-120 ₪, אולם יוכלו להגיע גם ל-300 ₪ ויותר. בנוסף למחיר המנה, האולם ייקח סכום לא מבוטל על הגברה ותאורה ובדרך כלל סכום זה נע סביב ה- 5,000 שקל. צלם לאירוע יכול לעלות סביב 5,000 ₪ כולל הכנת בוק. די-ג'יי יעלה סביב 4,000 ₪, וסך הכל האירוע הבסיסי ללא תוספות ועמדות משחקים או פעילויות נוספות צפוי לעלות לפחות 15,000 ₪.

אם התקציב הזה גבוה עבורנו, ונרצה לעשות משהו שיעלה פחות, ניתן ללכת על פעילויות בבית או בקבוצה אינטימית בחוץ. במקרים כאלה תעלה בדרך כלל הפעילות שנבחר החל ממאות ₪ ויכול לנוע עד 5,000 ₪. בפעילות בבריכה משתנה המחיר לפי סוג הפעילות שנביא, ויעלה בדרך ככל החל מ-2,000 ₪.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן