מדריך לשליחת וואטסאפ מאקסל

תוכן עניינים

שליחת וואטסאפ מאקסל היא דרך יעילה במיוחד לנהל קשרי לקוחות או רשימות תפוצה גדולות. במקום להזין את כל המספרים בזה אחר זה, ניתן למשוך את כל רשימת התפוצה מקובץ אקסל וכך להנות משימוש יעיל בהודעות וואטסאפ. אנחנו כאן כדי להסביר לכם איך בדיוק לעשות את זה.

שליחת וואטסאפ מאקסל

קבצי אקסל במקרים רבים מכילים את כל המידע שחשוב לנו בתור מנהלים או מי שאחראים על קשרי לקוחות. הקבצים הללו מכילים מידע רב, שיכול לעזור לנו להחליט איזו הודעה לשלוח לכל לקוח. ישנן מספר תוכנות שמאפשרות לכם לשלוח הודעת וואטסאפ. כדי לשלוח את ההודעה אתם נכנסים לתוכנה 'ומושכים' את רשימת המספרים מתוך קובץ האקסל, ולרשימה הזו אתם שולחים וואטסאפ.

 

יעילות שליחת וואטסאפ מאקסל

היעילות שיש בשימוש בתוכנות הללו היא רבה. במקום להעתיק מספרים רבים או לבדוק עבור כל לקוח איזו הודעה לשלוח, תוכנת האקסל מאפשר לכם לבצע את הניתוח המדויק של הנתונים. כך כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להחליט איזו הודעה לשלוח, וההודעה הזו כבר תגיע בדיוק למי שצריך.

שליחת הודעת וואטסאפ מקובץ אקסל מאפשרת לכם לבצע בצורה יעילה יותר את קשרי הלקוחות שלכם. במקום להעתיק את המספרים לוואטסאפ תוכנת השליחה מאפשרת לכם 'למשוך' מקובץ האקסל את המספרים שאליהם הודעת לוואטסאפ תישלח.

המדריך הכי טוב לשליחת וואסאפ מאקסל שמצאנו באינטרנט

אם הבנתם את כל היתרונות ואתם רוצים להחשף להדרכה מקיפה בנושא, אתם מוזמנים להקליק כאן ולעבור למדריך שליחת וואטסאפ מאקסל של חברת Webot שלא חסרה בהסברים וירדה לפרטי פרטים.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

מה עדיף לעשות? SEO או PPC?

SEO ו-PPC (קידום אורגני מול קידום ממומן בגוגל) הם שני מודלים עיקריים של שיווק במנועי חיפוש. שתי השיטות מכוונות למשוך תנועה לאתר שלך, אך הן

קרא עוד »
אוטומציה

מה זה אוטומציה?

הדרך שלכם לשווק את העסק שלכם ולהגיע אין ספור לקוחות, טומן בתוכו את החובה שלכם לעבוד 24/7.אף על פי שזה נשמע ממש אבל ממש משהו

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן