בניית אתרים – מתעניינים בשירות כזה?

תוכן עניינים

במאמר ננסה להבין איזה סוג של אתרים יש לנו. ומה אנחנו צריכים לעסק שלנו. לאחר שנבין איזה סוגי אתרים קיימים בשוק נידע לגשת לנושא בניית האתר שלנו עם יותר מידע שיחסוך לנו כסף וזמן.

איזה סוגי אתרים יש?

דף נחיתה – האתר או יותר נכון דף נחיתה זה דף אחד בלבד שנותן את המידע הרלוונטי על העסק/מוצר/שירות אותו אנחנו רוצים לקדם או למכור. לרוב מדובר בעמוד שנועד עבור קידום ממומן. פחות מתאים לקידום אורגני.

אתר תדמית – זהו אתר בעל מספר עמודים. זה יכול להכיל בין כמה עמודים בודדים או עשרות ומאות עמודים. תלוי באופי האתר והעסק. אתר תדמית נועד לרוב כמו שהשם שלו "אתר תדמית" להציג את התדמית  שלנו ברשת החיפוש של גוגל כמה שיותר טוב. אם מדובר באתר תדמית לעורך דין אז יהיה שם עמודי מאמרים רלוונטיים לתחום עיסוק של אותו עורך דין. ואם מדובר בצלם אירועים אז זה יהיה אתר יותר ויזואלי עם יותר תמונות ופחות מלל ומידע.

אתר מכירות – זה אתר שנוכל למכור בו מוצרים או שירותים מכל הסוגים. לנהל מלאי וקופונים. לבצע משלוחים ולקבל אמצעי תשלום. ללקוח יהיה אפשרות להוסיף מוצר לעגלה ולהמשיך בקנייה כמו בכל אתר מכירות שאנחנו מזמינים בו מעת לעת מוצרים.

פורטלים – אלו אתרים בסטייל של יד 2 וכל האתרים הגדולים. שלא מוכרים משהו ספציפי או מציגים אתר קטן עם כמה עמודים. אלו אתרים מאוד גדולים עם המון מאמרים מוצרים ואין סוף פונקציות כמו בפורטלים הגדולים שאנחנו מכירים

איך נדע באיזה אתר לבחור?

בדיוק בשביל זה קמה חברת  Ymdigitl. המתמחה בבניית אתרים מכל הסוגים ותוכל לייעץ לכם איזה סוג אתר יתאים לכם בדיוק. מה גם שיש להם חבילות מצוינות לבניית אתרים בזול  החל מבניית אתרי תדמית וגם אתרי מכירות וקטלוגים. מוזמנים ליצור איתם קשר.

הפלטפורמה המומלצת לבניית אתרים

הפלטפורמה המומלצת ביותר לבניית אתרים היא וורדפרס. הדברים שבהם וורדפרס טובה הם.

  • מהירות אתר
  • קידום מעולה בגוגל
  • אבטחת אתר
  • מחירים שפויים
  • אין סוף תוספים לפיתוח האתר
  • מערכת קוד פתוח
  • ועוד המון דברים טובים

לסיכום. כדאי לבדוק טוב איזה אתר אנחנו צריכים לבנות. ועל איזה פלטפורמה כדאי לנו לבנות את האתר. כמה שיותר נאסוף מידע כמובן שזה יפעל לטובתנו 🙂  בהצלחה.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

מה עדיף לעשות? SEO או PPC?

SEO ו-PPC (קידום אורגני מול קידום ממומן בגוגל) הם שני מודלים עיקריים של שיווק במנועי חיפוש. שתי השיטות מכוונות למשוך תנועה לאתר שלך, אך הן

קרא עוד »
אוטומציה

מה זה אוטומציה?

הדרך שלכם לשווק את העסק שלכם ולהגיע אין ספור לקוחות, טומן בתוכו את החובה שלכם לעבוד 24/7.אף על פי שזה נשמע ממש אבל ממש משהו

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן