מה ההבדל בין עגלת תינוק לטיולון?

תוכן עניינים

עגלת תינוק וטיולון משמשים לאותה מטרה – שינוע תינוקות. עם זאת, ישנם מספר הבדלים מרכזיים בין שני המוצרים האלה שיוצרים למעשה שני מוצרים שונים לגמרי.

עגלת תינוק: עגלת תינוק היא עגלה שמיועדת לתינוקות מגיל לידה עד כ-3 שנים. היא בדרך כלל נוחה מאוד ומספקת לתינוק את התמיכה הדרושה לו לתנוחת שכיבה, ובהמשך ישיבה. עגלות תינוק רבות כוללות גם גגון מגן מהשמש, בטן לאחסון חפצים ותיק גב.

טיולון: גם טיולון הוא עגלה שמיועדת לתינוקות מגיל 6 חודשים עד כ-3 שנים, אבל היא בדרך כלל קטנה יותר וקלה יותר בהשוואה לעגלת תינוק, ויש לה מושב נוח שניתן להטות למצב שכיבה או ישיבה. טיולונים רבים כוללים גם מתקן לכוסות או בקבוקים. נשמע די דומה נכון? אז מה בכל זאת ההבדל…?

כמו לבחור בין מחלקה ראשונה לבין מחלקת תיירים

ההבדל העיקרי בין עגלת תינוק לטיולון הוא הנוחות, המסיביות והסיבה שבגללה בוחרים בפריט. בגדול, אפשר להשוות את זה להבדל בין מחלקה ראשונה במטוס לבין מחלקת תיירים. גם המחלקה הראשונה וגם מחלקת התיירים יביאו אתכם ליעד בצורה מצויינת, אבל כמובן שהמחלקה הראשונה הרבה יותר מפנקת.

על רגל אחת: טיולון הוא יותר נוח להורים, אבל פחות נוח לתינוק. אל תקחו מפה שאנחנו ממעיטים בערכו של הטיולון. הוא מתאים לתינוקות קצת יותר גדולים, פחות או יותר מגיל שנה (על אף שאפשר לעשות בהם שימוש כבר מגיל 6 חודשים). הסיבה: הטיולים קלים מאוד, הרבה יותר קל לקפל אותם והם פחות מסיביים. זה הופך אותם לנוחים מאוד להורים, אבל זה בא על חשבון הנוחות של התינוק. זה לא שטיולון לא נוח לתינוק, אלא שהמושב שלו פחות מאובזר, פחות מסיבי, פחות ממוגן, והוא מעולה לטיולים קצרים שלא דורשים עגלה כל כך כבדה וחזקה.

הבדלים נוספים בין עגלת תינוק לטיולון כוללים:

  • גודל: עגלות תינוק בדרך כלל גדולות יותר מטיולונים.
  • משקל: עגלות תינוק בדרך כלל כבדות יותר מטיולונים.
  • נוחות: עגלות תינוק בדרך כלל נופחות יותר מטיולונים.
  • תכונות: עגלות תינוק בדרך כלל כוללות יותר תכונות מטיולונים, כגון גגון מגן מהשמש, מגש לאחסון חפצים ותיק גב.

איך לבחור בין עגלת תינוק לטיולון?

כאשר אתם מתלבטים בין עגלת תינוק לטיולון, חשוב לקחת בחשבון את הגיל של התינוק שלכם, את הצרכים שלכם ואת התקציב.

אם אתם מחפשים עגלה נוחה לתינוק מגיל לידה, עגלת תינוק היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם. בעוד שבמידה ואתם מחפשים עגלה קלה ונוחה לנשיאה, טיולון הוא הבחירה הטובה ביותר עבורכם. בסופו של דבר, הבחירה בין עגלת תינוק לטיולון היא אישית. חשוב לבחור את העגלה המתאימה ביותר לכם ולתינוק שלכם.המאמר נכתב בשיתוף חברת Cybex המציעה מגוון רחב של מוצרי תינוקות, הכוללת כסאות בטיחות, מנשאים, טיולונים בעיצוב מרהיב וכו'.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן