מאוורר תקרה חיצוני – הפתרון המושלם לפרגולה ולמרפסת

תוכן עניינים

מאוורר תקרה חיצוני הוא פתרון מעולה לכל מי שיש לו פרגולה , גזיבו או מרפסת מקורה. המאוורר מצנן ומערבל את האוויר החם ומתאים לעונות הקיץ והאביב, וכבונוס הוא גם מרחיק יתושים. מאווררים לפרגולה עשויים מחומרים עמידים לתנאי חוץ ששומרים על המנוע מלחות, אבק וחלודה. יש צורך במאוורר עם דרגת אטימות של IP44 לפחות כדי להתאים אותו לתנאי חוץ.

למי מתאים מאוורר חיצוני? 

לכל מי שיש בית פרטי עם פרגולה מקורה, או דירה עם מרפסת אפשר לתלות מאוורר תקרה חיצוני. את המאווררים אפשר לרכוש במגוון צבעים וגדלים ומחומרים שונים. חשוב מאוד שהחומרים יתאימו לתנאי חוץ.

את המאווררים אפשר לבחור במספר גדלים ומאוורר של 56 אינץ' יכול להתאים לאזור של עד 30 מ"ר בערך, אם השטח גדול יותר אפשר לתלות כמה מאווררים. אפשר לרכוש מאוורר תקרה לפרגולה עם שלט או חוט משיכה ובשני המקרים ניתן גם להפעיל אותו ממפסק בקיר שקודם לשלט או לחוט המשיכה. 

איזה מאוורר מתאים לשימוש חיצוני? 

מאוורר לשימוש חיצוני חייב להיות בנוי בצורה אטומה שתשמור עליו מחדירת לחות וחלקיקי אבק – התקן הזה נקרא IP ויש לו דרגות שונות. מאוורר חיצוני חייב להיות בתקן של מעל IP44 כדי לעמוד בתנאי חוץ, המאוורר צריך להיות מקורה ואסור בשום אופן לתת למים לחדור אל המנוע. מאווררים לפרגולה עמידים מאוד ומחזיקים לאורך שנים. Westinghouse הוא מותג אמריקאי בעל שם עולמי שמתמחה בייצור מוצרי חשמל ובמיוחד במאווררי תקרה ואם תקנו מהיבואן הרשמי תקבלו 15 שנות אחריות.

איך מתקינים מאוורר תקרה לפרגולה? 

כשמתקינים את המאוורר בפרגולה המאוורר חייב להיות מותקן על פלטה של עץ או חומר חזק אחר שנמצא על תקרת הפרגולה ורוחב הפלטה צריך להיות גדול מגודל חופת התלייה של המאוורר בדרך כלל מעל 10 ס"מ. התקנה על אלומיניום היא מסובכת יותר לכן רצוי להתייעץ מראש עם מתקין המאוורר.

ההתקנה הכי בטוחה של מאוורר תקרה לפרגולה היא על קורת עץ עמוקה או מתכת.

על כל מאווררי ווסטינגהאוס חברת WEFANS מעניקים הטבת התקנה בסך 99 ₪ בלבד על ידי מתקין מטעמם שמגיע ומבצע את ההתקנה. הטבת ההתקנה כפופה לתקנון

מחירי מאוורר תקרה חיצוני 

המחירים של מאוורר תקרה לפרגולה נעים בין 600 ₪ ל-3000 ₪ ותלויים בהרבה מאוד גורמים כמו איכות החומרים, גודל מוטת הכנפיים, אם הוא כולל שלט ותאורה, סוג המנוע שלו וכו.

באתר WEFANS מציעים מספר דגמים שמתאימים לפרגולה. למשל סדרת NAPA, סדרת DEACON וסדרת MOUNTAIN GALE. 

  • סדרת מאווררי NAPA של ווסטינגהאוס הם שיא הטכנולוגיה וכוללים מנוע שקט ועוצמתי, כנפיים מחומר עמיד של ABS בקוטר של 54" , תאורה חזקה ושלט משוכלל עם 4 מהירויות. המחיר מתחיל מ-1499 ₪.
  • סדרת מאווררי Mountain Gale הם מאווררים שמתאימים למרפסת מקורה או לפרגולה ומגיעים עם אפשרות בחירה של שלט או חוט משיכה. הדגם הזה הוא סוס עבודה עם אמינות גבוהה מאוד, מנוע שקט וביצועים מרשימים. המחיר מתחיל מ- 699 ₪.
  • סדרת DEACON היא סדרה של מאווררים ללא תאורה ושלט בעיצוב קלאסי המתאימה לכל טעם וכיס. היא כוללת אפשרות בחירה בין 3 צבעים שונים עם מחיר של 799 ₪ בלבד.
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן