טרנדים חדשים לשיפוץ הבית

תוכן עניינים

משפצים את הבית? אין ספק שאתם עומדים בפתחו של תהליך די מורכב וארוך, אשר מצריך מכם לקבל בחירות לא פשוטות הנוגעות בעיצוב הבית ובפונקציונליות שלו. כיום ישנם לא מעט סוגים של עיצובים וסגנונות, וקל מאוד להיאבד בתוך כל זה. כדי שתוכלו לבחור נכון, להלן מספר טרנדים חדשים לשיפוץ הבית, אשר יעזרו לכם לקבל ידע והכוונה לקראת השיפוץ החדש.

כלים סניטריים במגוון צבעים 

אחד הטרנדים החזקים של השנה, אשר אט-אט החל לצבור תאוצה וכיום הוא נחשב לפופולרי במיוחד, הוא טרנד הכלים הסניטריים במגוון צבעים. את כיור הקרמיקה הלבן והסטנדרטי תוכלו להחליף בכיור רחב ומקושת בצבעים עזים יותר, בעלי אמירה, כמו כחול, ירוק או ורוד. את הברז המתכתי שרוכן מעל תוכלו להחליף בברז בצבע: זהב, ארד או שחור. הבחירה בכלים סניטריים מכניסה הרבה חיות וצבע לחלל המטבח או האמבט, ומהווים טוויסט מעניין בעיצוב מבלי שיהיה צורך בדחיסת הרבה פריטים. 

אריחים גדולים לריצוף 

טרנד האריחים הגדולים מיוחס לריצוף לבית, הוא קיים בתודעה ונחשב נפוץ במיוחד כבר כמה שנים טובות, ועדיין הוא טרנד שלא מתיישן. אם פעם האריחים הנבחרים היו בעיקר בגודל של 25X25 ס"מ, כיום הם מגיעים בגודל כפול אם לא יותר. במקרים מסוימים אף יש מי שיבחרו שכל אריח בודד יגיע לגודל של מעל מטר מרובע אחד. 

הסיבה לזה שהאריחים הגדולים כל כך פופולריים היא התחושה שהם נותנים – מרחבים פתוחים ובלתי נגמרים, אשר יוצרים אשליה ששטח הבית עצום. האריחים עצמם משתנים על פי חומר גלם, צבע וגימור, וכל אחד יכול לבחור על פי הטעם והסגנון האישי שלו. 

שילוב אלמנטים משיש 

טרנד המראה המשויש מגלם בתוכו כל מני פריטים לבית בעיצוב שיש. הטרנד הזה ממתג את עצמו לאחרונה כנפוץ ואהוב במיוחד, ונעשה בו שימוש בעיקר בחדרי המטבח והאמבטיה. שילוב אלמנטים משיש בחלל החדר, בייחוד משטחים, תורם ליצירת מראה אלגנטי ויוקרתי. השיש יכול להשתלב היטב עם כל ז'אנר של עיצוב נבחר, וכן הוא משתלב בהרמוניה עם כל סוג של צבע שהוא שתבחרו.   

Woman with dog renovating house
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן