המכללה ללימודים דיגיטליים המומלצת ביותר

תוכן עניינים

בשנים האחרונות נכנס יותר ויותר לתודעה הצורך בלימודים דיגיטליים המאפשרים ללמוד מכל מקום ובכל זמן שנוח לתלמידים. 

התקדמות הטכנולוגיה של למידה מרחוק ביחד עם משבר הקורונה קידם רבות את הנושא וקיים מבחר של אפשרויות ומקומות המאפשרים לימודים דיגיטליים. מכללת IPC מציעה מגוון של הכשרות מקצועיות הניתנות בתור קורסים און ליין דיגיטליים. המומחיות והניסיון העשיר של מכללת IPC הביא לדירוגה ברשימת המכללות המתקדמות ביותר בארץ בתחום הלימודים המקוונים. 

מכללת IPC – המפתח שלכם למקצוע מבטיח

במכללת IPC (איי פי סי) ניתן ללמוד מגוון של הכשרות מקצועיות ולימודי תעודה כגון הנהלת חשבונות, חשבות שכר, שיווק דיגיטלי, ייעוץ משכנתאות, נדל"ן, בדיקת תוכנה (QA) ועוד…

מקצועות אלו מציעים לבוגרים מגוון של אפשרויות תעסוקה בארגונים וחברות יוקריות ואפשרויות שכר גבוהות הנעות בין 9,000 ל- 15,000 ש"ח ואף גבוה מכך בחלק מהמקצועות. 

הכשרה מהירה לצד החופש ללמוד מכל מקום

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מכללת IPC הוא בכך שהיא מאפשרת לתלמידה ללמוד בזמן ובקצב שנוח להם ומכל מקום מעולם – כל זה בזכות הלימודים הדיגיטליים שהיא מציעה. כל הקורסים של מכללת IPC מוקלטים מראש וכך התלמידים בוחרים את הזמן שנוח להם ללמוד מבלי להיות תלויים בלוח זמנים בכיתה ובקצב של המרצה. 

יתרון נוסף הגלום בתוך היתרון ללמוד מכל מקום הוא האפשרות להכשרה מהירה – במכללת IPC תוכלו לסיים את ההכשרה תוך חודש-חודשיים ולהשתלב בשוק העבודה. קצב סיום הלימודים תלוי כמובן בתלמיד ובזמן שהוא מקציב ללימודים. המלצת המכללה במרבית הקורסים היא ללמוד שעה ביום – בקצב זה ניתן לסיים את הלימודים תוך 3 חודשים. 

הסמכה מקצועית עם תעודות יוקרתיות

במכללת IPC לא רק לומדים מקצוע יוקרתי ורווחי אלא גם מקבלים תעודות יוקרתיות ומוכרות לשוק העבודה. בסיום הקורס התלמידים ניגשים למבחני הסמכה חיצונים במגוון גופים בהתאם לסוג ההכשרה שלהם (לדוגמא- לשכת יועצי המס, רשם המתווכים ועוד…). לאחר מעבר הבחינה בהצלחה מקבלים התלמידים תעודה מקצועית מהגוף החיצוני ותעודה פנימית נוספת ממכללת IPC. 

איכות למידה וצפייה מהמדרגה הראשונה

הלימודים במכללת IPC מועברים ומצולמים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה ומאפשרים לתלמידים צפייה חלקה ונעימה. במקביל, השיעורים במכללה מועברים על ידי מיטב המרצים והמומחים הטובים ביותר בתחום הלימודים כך שהתלמידים רוכשים את הידע ממקצוענים אמיתיים. 

בנוסף, המכללה חילקה את הנושאים בקורס לשיעורים קצרים באורך של 5 עד 15 דק'. בשיטת למידה זו המכללה מאפשרת לבוגריה לשמור על רמת ריכוז גבוה ועל הבנת הנושא הנלמד באופן המיטבי ביותר. 

תמיכה מלאה וליווי אישי לאורך כל הלימודים

במכללת IPC כל התלמידים מקבלים ליווי אישי מיועצי הלימודים ומהמרצים לאורך כל הלימודים במכללה. כאשר תלמיד נקלע לקשיים בחומר הנלמד ו/או בבעיות טכניות שונות הוא פונה למחלקת התמיכה במכללת IPC ומקבל תמיכה ועזרה אישית מהמרצה שלו או מהצוות הטכני ובכך התלמיד יכול לוודא את הצלחתו בקורס. 

הליווי במכללת IPC ממשיך לאורך כל הלימודים – החל מתהליך הרישום והקבלה למכללה. הליווי ממשיך גם בשלב הלימודים דרך מחלקת התמיכה, בהמשך מקבלים התלמידים עזרה והכנה למבחני ההסמכה החיצונית ישירות מהמרצים. בסיום הלימודים מקבלים התלמידים ליווי נוסף להשמה בשוק העבודה. 

השמה לעבודה לבוגרי המכללה ושילוב במשרות בכירות

לאחר סיום הלימודים במכללת IPC הבוגרים מקבלים ליווי ממחלקת ההשמה של המכללה אשר מכינה את בוגריה לשוק העבודה דרך סדנאות ושיעורים על עולם הקריירה ומביאה ליווי אישי לכל בוגר ובוגר בתהליך מציאה וקבלה לעבודה ובכך מאפשרת לבוגריה נחיתה רכה בשוק העבודה.

לסיכום, מכללת IPC עומדת בראש החזית בתחום הלימודים וההכשרות הדיגיטליות ומאפשרת מגוון של קורסים ומסלולי הכשרה של לימודי תעודה באופן מקוון תוך כדי ליווי אישי לכל תלמיד והקפדה על רמת לימוד גבוה ביותר. 

לקריאה נוספת על מכללת IPC, המכללה המתקדמת ביותר בתחום הלימודים הדיגיטליים.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן