גם מחטב וגם מביא אותך לכל מקום – אלו אופני העיר המומלצות

תוכן עניינים

הן ידידותיות לסביבה, יעזרו לך לשמור על כושר ויהפכו כל נסיעה לכיף ענק. אין ספק שרכיבה על אופניים הופכת ללהיט ענק בכל רחבי הארץ. כיום, כשערים רבות במרכז ובפריפריה כאחד משקיעות משאבים רבים בייעוד שבילי אופניים, קל ובטוח מתמיד להגיע ממקום למקום ולהשקיע בתחביב החדש שלנו. רכיבה על אופניים נחשבת כאחת מהפעילויות היעילות ביותר להצרת היקפים וחיטוב פלג הגוף התחתון ומאפשרת ליהנות מפתרון תחבורה זמין, נוח וחסכוני במיוחד. עם זאת, כדי שנוכל באמת למצות מהם את המיטב, חשוב שנשקיע בדגם איכותי שישרת אותנו שנים. בדרך אל הרכישה הבאה שלך, אלו כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון לקראת רכישת אופני עיר.

מערכת ההילוכים

לעתים, גם הרכיבה בעיר עשויה להיות מאתגרת, בעיקר בימים החמים ובאזורים עם עליות. לרגעים כמו אלו, חשוב שתעמוד לרשותנו מערכת הילוכים איכותית המצוידת בסט מניע. מערכת מתקדמת הזמינה מטעם יצרנים כמו Orbea או Shimano, תאפשר לך להאיץ בקלות גם במתווה העיר. בנוסף, מומלץ לוודא קיים גם סט גלגלי שיניים מוגדל בגלגל האחורי שיאפשר לצלוח עליות ביתר קלות.

ללכת על צמיגים דקים

רבים נוטים לחשוב שאחיזת כביש גבוהה היא הבחירה הנכונה בבואנו לרכוש אופניים לעיר. למעשה, ההיפך הוא הנכון. כדי להבטיח שנוכל לפדל במינימום מאמץ, חשוב שנבחר בגלגלים המפחיתים למינימום את מידת החיכוך עם הכביש. לכן, מומלץ לבחור בגלגלים עם חישוק גדול וצמיג יחסית דק. עובי של 38 מ"מ לכל היותר יעניק לנו את הביצועים שאנו מחפשים.

אופניים קלות משקל

בסופו של יום, אנחנו אלו שנצטרך בסיום הנסיעה לסחוב את האופניים במעלה המדרגות הביתה. לכן, חשוב שנבחר בגוף אלומיניום ונשקיע בקלות המשקל של האופניים החדשות שלנו. בנוסף, מומלץ ללכת על אופניים עם גוף מתקפל שנוכל לקחת עמנו בקלות ממקום למקום, על האוטובוסים ואפילו לנסיעות מחוץ לעיר.

אם נהיה נכונים להשקיע ונקדיש זמן ומחשבה, נוכל לרכוש אופניים שישרתו אותנו על הצד הטוב ביותר ויהפכו את ההרגל החדש והבריא שלנו למהנה, נוח ומשתלם.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

כל מה שרציתם לדעת על הדברה

הדברה היא מרכיב חיוני בשמירה על הבריאות והבטיחות של הבתים, הגנים ומקומות העבודה שלנו. נושא ההדברה חשוב בעיקר תוך התמקדות בסוגי ההדברות, סוגי מזיקים ומחירי

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן