אילו חומרים הכי מתאימים ליצירה בעץ?

תוכן עניינים

יצירות בעץ הן אחד הדברים הכי יפים שיש. העץ נותן תחושה של ביתיות וכפריות, והשילוב עם חומרים שונים כמו אפוקסי קריסטלי למשל נותנים לו אפקט ייחודי ויוקרתי יותר, אשר הופך את היצירות לזמינות עבור קהל יעד הרבה יותר רחב. בין אם אתם אמנים שמתעניינים בחומרי יצירה ועובדים איתם על בסיס יום יומי, ובין אם אתם אוהבים ליצור יצירות בשעות הפנאי שלכם, כדאי שתדעו אילו חומרים הכי מתאימים ליצירה בעץ על מנת להיות מסוגלים להפיק יצירות ברמה גבוהה, יצירתית ומקורית.

יצירה בעץ עם אפוקסי קריסטלי

אפוקסי קריסטלי הוא אחד החומרים הגמישים, היפים והמתפזרים באופן עצמאי שיש בעולם היצירה. אפוקסי קריסטלי משמש יצירה בעץ מזה שנים, וניתן לשלב אותו עם חומרי העץ על מנת להגיע ליצירות שמדמות שולחן עם נהר ש"עובר" בתוכו, קערות אכילה עם אפקטים של חומר אטום וחומר שקוף, סט סכו"ם מהודר עם אפקט דומה, כסאות, יצירות אמנות, שעוני קיר, גופי תאורה ומוצרים רבים נוספים.

איפה קונים אפוקסי קריסטלי?

אפוקסי קריסטלי הוא חומר מאוד נפוץ במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל, וניתן למצוא אותו בלא מעט חנויות יצירה. העניין עם אפוקסי קריסטלי הוא שאם הא לא איכותי ב-100%, הוא לא יוכל להחזיק מעמד ולשמר את היצירה בעץ בתור יצירה עמידה, קשיחה שניתן להשתמש בה גם בתור שולחן אוכל, למשל. לכן, אפוקסי קריסטלי כדאי לקנות במקום איכותי כמו סטס אפוקסי שבחדרה.

יצירה בעץ עם צבע – אופציה שלא רחוקה מהמציאות

העץ הוא בעל גוון טבעי משל עצמו שרבים מעדיפים לא לגעת בו, לשנות אותו או להוסיף לו. מדובר על החלטה הגיונית ומקובלת לחלוטין, אך לצד אנשים אלו נמצאים גם אנשים שמעדיפים כן להוסיף צבע וחיות לצבע העץ, על מנת לפתוח את היצירות שלהם לקהלי יעד נוספים שהצבעוניות דווקא כן מדברת אליהם.

בנקודה הזו הופכים חומרי צבע לאופציה לא רעה לשילוב עם עץ. צבעי אקריליק, ספריי צבע, צבעי טוליפ, צבעי וואש, תוחמי צבע ועוד יכולים להיות רלוונטים בשילוב היצירות מעץ, והם עומדים בתור אפשרות נהדרת לאותם אמנים ומעצבים. כמובן שבהתאם לבחירות היצירתיות האישיות שלהם הם יצטרכו גם להבין אילו צבעים עובדים עם העץ, ואת אילו צבעים עדיף להשאיר לסוגי יצירות אחרים.

עץ עם עץ – עובד מעולה

יצירה בעץ לא חייבת להשתמש באלמנטים נוספים על מנת להיות מוצלחת, והיא יכולה לעבוד עם סוגי עץ נוספים. יצירה בעץ שמשלבת בין סוגי עצים, עושה בהם שימוש כמו גילוף, שריפה, חריטה ועוד יכולה להיות יצירה מהממת שמשלבת בין צבעי עץ שונים, יוצרת אפקטים תלת מימדיים ומקדשת כולה את העץ. יצירה בעץ שכולה מתבססת על טהרת העץ היא אחד הדברים היחודיים והמהממים שקיימים בעולם היצירה.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן