תעתיקו ותשמרו: אלו ההימורים שלנו לתוצאות של מונדיאל קאטר 2022 (אנחנו שמנו על זה כסף)

תוכן עניינים

היורו ליג נגמר וגם טורניר COPA אמריקה, אז כל שנשאר זה לחכות למונידאל שיתקיים בשנה הבאה בקטאר. ההימורים כבר מתחילים וכרגע יש 2 קבוצות שמככבות: ברזיל וצרפת, שכאמור ברזיל הפסידה בקופה וצרפת יצאה כבר בשמינית הגמר באליפות אירופה האחרונה. באופן מפתיע, איטליה- אלופת אירופה מדורגת חמשית בלבד ואילו ארגנטינה במקום ה 8. מתוך 211 מדינות שיתחרו במוקדמות המונדיאל, 31 יעפילו למונדיאל+ קטאר שלא צריכה להשתתף במוקדמות שכן היא המדינה המארחת. מתוך 31 המדינות, 20 מדינות מככבות בטבלאות ההימורים כמועמדות עם סיכויים שונים.

עשרת המדינות הראשונות

ניחשתם נכון, רוב המדינות האירופאיות הבולטות פותחות את העשירייה הראשונה כמו גרמניה, אנגליה, ספרד ואפילו בלגיה, כאשר, כאמור, צרפת וברזיל הן המועמדות לתואר (מקום 1 ו 2 בהתאמה) עם סיכוי של 1 ל-6, אחריהן אנגליה וספרד (מקום 3 ו 4 בהתאמה) עם סיכוי של 1 ל-8, איטליה וגרמניה (מקום 5 ו 6 בהתאמה) עם סיכוי של 1 ל-10, בלגיה במקום 7 עם סיכוי של 1 ל-11, ארגנטינה ופורטוגל (מקום 8 ו 9 בהתאמה) עם סיכוי של 1 ל-12 ובמקום העשירי- הולנד עם סיכוי של 1 ל-16.

עשרת המדינות האחרונות

בעיקר מדינות מרכז אמריקה וארצות הברית: קולומביה ואורגוואי ( מקום 11 ו 12 בהתאמה) עם סיכוי של 1 ל-40, דנמרק וקרואטיה (מקום 13 ו 14 בהתאמה) עם סיכוי של 1 ל-50, צ'ילה במקום ה 15 עם סיכוי של 1 ל-66 וממקום 16 עד מקום 20- ארצות הברית, מקסיקו, שבדיה, שוויץ וסרביה במקום האחרון, כל המדינות בסיכוי של 1 ל-100.

לסיכום

לפי איך שזה נראה עכשיו, יצפו לנו עוד הרבה הפתעות במונדיאל 2022 בקטאר, יש אמנם עוד זמן והדברים יכולים להשתנות אבל אי אפשר לדעת, אולי באמת נבחרת ברזיל תנצח ותיקח לעצמה את התואר בפעם השישית אחרי שזכתה בו בפעם האחרונה במונדיאל 2002 או אולי זאת תהיה צרפת בפעם השנייה ברציפות אחרי שזכתה במונדיאל 2018 ברוסיה.

אהבתם את הכתבה>>prize.org.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן