קייטרינג חלבי לאירועים – למה צריך לשים לב לפני שבוחרים ספק?

תוכן עניינים

אחד הדברים החשובים שיש להצטייד בהם כדי ליצור אירוע מוצלח, זה קייטרינג מתאים שיוסיף לחוויה הכוללת שלו. כדי ליצור אירוע טוב, נושא הקייטרינג והאוכל הוא אחד הנושאים החשובים והמרכזיים שיש לשים דגש עליהם. אנשים מדרגים את חווית האירוע קודם כל על פי האוכל שהוגש בו. אז בין אם מדובר באירוע צוות של העבודה או בחתונה, חשוב לשים לב לכמה דגשים, במיוחד כשמדובר בקייטרינג חלבי. 


קייטרינג חלבי לאירועים – למה צריך לשים לב לפני שבוחרים ספק?

אז אתם כאן כי כבר החלטתם שאתם הולכים על הקונספט החלבי והאהוב, אך אל תשכחו, כשמדובר באוכל שידוע לנו כגורם בעייתי לפעמים לאוכלוסיות שונות, חשוב להתאים את האוכל בהתאם לאוכלוסייה המוזמנת.
קייטרינג חלבי לאירועים מוצלח הוא קייטרינג שעונה על הצרכים של כל הסועדים, ולכן לפני שאתם בוחרים ספק לקייטרינג החלבי שלכם, חשוב שתשימו לב לכמה דברים בסיסיים וחשובים:

כשרות

אין ספק שקייטרינג חלבי לאירועים על עצם היותו חלבי, צריך לענות על דרישה לכשרות. רוב האנשים בארץ לא מתפשרים על העניין כלל וכלל, ולכן כדאי לשים לב שהספק שלכם מתייחס לעניין הכשרות ברצינות ושהחברה מחזיקה בתעודה המוכיחה זאת. על מנת להיות בצד הבטוח, כדאי לבקש או לצלם תמונה של תעודת הכשרות בה מחזיק העסק. כך תוכלו להציג אותה ולהרגיע אורחים קפדנים במיוחד. 

חלופות לטבעונים ואלרגיים

האופציות השונות שיש לתפריט הקייטרינג הוא משתנה שיכול להשפיע על האירוע באופן משמעותי, ולכן, כמו שכבר אמרנו קודם, קייטרינג חלבי מוצלח אשר לכל מרכיב בתפריט יש תחליף, הוא קייטרינג שעונה על הצרכים של כל הסועדים, ולכן חשוב שהוא יציע חלופות לטבעונים ואלרגיים. אם בחרתם למשל קייטרינג חלבי לאירועים שסובב סביב פשטידות וקישים למניהם, כדאי להזמין גם אחת או שתיים ללא גלוטן כדי להבטיח שלכולם יהיה מה לאכול. כדאי מאוד להזמין מנות שיתאימו גם לטבעונים על מנת שאורחים טבעונים ורגישי הלקטוז למיניהם יוכלו להינות גם. 

האם יש מגוון של אפשרויות?

תפריט הקייטרינג החלבי צריך להיות עשיר במגוון רחב של אפשרויות. כל חברת קייטרינג חלבי לאירועים מציעה תפריט שונה עם מנות שונות שיתאימו לכולם. על מנת לודא שהאוכל יהיה מגוון, מומלץ להזמין מאפים (סלסלות לחמים למשל), פשטידות, קישים ומאכלים חלביים אחרים, כריכים, תוספות וסלטים. גם מאכלים פשוטים כמו פלטת ירקות ומטבלים עשויים ללכת טוב לצד הקייטרינג החלבי שבחרתם. 

קייטרינג חלבי לאירועים – למה צריך לשים לב כשבוחרים אותו? 

לקייטרינג יש חלק מרכזי בכל הקשור להקמת אירוע מוצלח, ולכן חשוב לשים דגש על דברים כמו תחליפים למרכיבים לאנשים בעלי רגישות או טבעונים שמעדיפים לא לאכול חלב או הכשרות שהרבה אנשים בארץ לא מוכנים להתפשר עליה, ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון בעת בחירת הספק לאירוע שלכם. כאשר אתם בוחרים קייטרינג חלבי לאירועים, כדאי לשבת עם הספק ולתכנן יחד איתו את המבחר אותו אתם רוצים לקבל ביום האירוע. התייעצו עם הספק לגבי הכמות שתספיק למספר המוזמנים הצפויים להגיע לאירוע- טיפ- הזמינו קצת יותר אוכל ממה שאתם חושבים שצריך- עדיף להישאר עם אקסרות מאשר שאנשים ישארו רעבים. 

אהבתם את הכתבה? gatita.co.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

קינוחים כשרים לפסח

המגבלות המורכבות שיש על מזון בפסח הופכות את הבישול בחג הזה להיות מורכב במיוחד. כדי להצליח להכין גם בפסח קינוחים ברמה גבוהה, אנחנו כאן עם

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן