עדשות מגע – איך לבחור את ההכי מתאימות?

תוכן עניינים

עדשות המגע של היום הן ממש לא עדשות המגע של פעם, הן עברו כברת דרך ארוכה, ומציעות מנעד רב של היתכנויות מרגשות. בין אם זה לשיפור הראייה, ובין אם זה ליופי, להתהדר עם עיני נמר ירוקות, עם מראה סקסי וטורף, ניתן אף להתחדש עם עדשות מגע חד פעמיות, ולהחליף אותן מדי יום, או על בסיס חודשי. בשביל מי שלוקה בבעיות ראייה, עדשות מגע נותרו כלי אפקטיבי, שממש אי אפשר להבחין בו. ועל כן, במאמר זה נביט עמוק על עדשות מגע – איך לבחור את ההכי מתאימות.

האם אפשרי למצוא עדשות מגע לטיפול בבעיה בקרנית, שיטיבו עם קוצר ראייה קליל?

על מנת לבחור את עדשות מגע הכי מתאימות לטיפול בבעיה של הקרנית, שיטיבו עם קוצר ראייה קל, כדאי שרופא העיניים ימליץ לכם על אורתוקרטולוגיה. כך תבחרו את עדשות המגע המיוחדות, על מנת להתכתב בהצלחה עם הבעיה בקרנית שלכם. לא הרבה עושים שימוש בזה, וזאת משום שתיקון ראייה באמצעות ניתוח לייזר מוכיח את אותן התוצאות, והוא קבוע ובהרבה פחות זמן.

לפי מה תדעו אם לבחור עדשות מגע רכות

כדי להשכיל לבחור את עדשות המגע שהכי מתאימות לכם, סביר להניח שיומלץ לכם על עדשות מגע רכות. תכולת המים שבהן מאפשרת לחמצן לעבור דרכן אל הקרנית, מה שהופך אותן להרבה יותר נוחות, שומר על בריאות הקרנית, ותומך בעיניים יבשות. במידה ולא יהיה מספיק חמצן, כי אז העדשות מגע יתעכרו ויתנפחו, ואתם תראו מטושטש ותחוו כל מיני תרחישים לא נעימים.

איך תדעו אם לרכוש עדשות מגע דו מוקדיות?

כדי לדעת איך לבחור עדשות מגע הכי מתאימות, הן צריכות לעתים להיות דו מוקדיות. עם ההזדקנות העיניים מאבדות את היכולת של מיקוד מרחוק לקרוב, מה שמכונה פרסביופיה. במקרה שכזה יש לבחור בעדשות מגע ביפוקל. יש להתאים אותן מראש ולקבל הערכה מקצועית נכונה בהתאם לצרכים שלכם. 

האם מומלץ לבחור עדשות מגע צבעוניות?

 תלוי מי, עדשות מגע צבעונית מהנות ומגניבות, אבל לא מתאימות לכל אחת, למרות שהן מאוד פרקטיות. עדשות המגע בצבעים ממחישות את צבע העיניים הטבעי שלכם, ומוסיפות את גווני הירוק או הכחול, למראה חתולי ומובהק, למראה חושני ומפתה מאוד.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

כל מה שרציתם לדעת על הדברה

הדברה היא מרכיב חיוני בשמירה על הבריאות והבטיחות של הבתים, הגנים ומקומות העבודה שלנו. נושא ההדברה חשוב בעיקר תוך התמקדות בסוגי ההדברות, סוגי מזיקים ומחירי

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן