סמסונג משנה את חוקי המשחק: טלפון חכם מתקפל עם חווית שימוש שעוד לא ראינו

תוכן עניינים

הטלפון המתקפל של סמסונג הוא אחד החידושים הכי מרעננים של התקופה האחרונה בתחום הטלפונים החכמים. מדובר בטלפון חדשני, מקורי, ומעל הכל איכותי ברמה הגבוהה ביותר. אם אתם שואלים את עצמכם "האם כדאי לקנות אותו?", התשובה היא חד משמעית כן. במאמר זה נספק לכם את כל המידע הרלוונטי לגבי הטלפון המתקפל של סמסונג, הלא הוא Galaxy Z Flip 3.

העיצוב

דגם הפליפ של סמסונג מתהדר בעיצוב יפהפה, נקי ופשוט. לא מדובר בעיצוב חדשני או צעקני מדי, אלא בפשטות כובשת. מה צריך יותר מזה? גב המכשיר מכוסה בציפוי מתכת מבריק אשר מגיע במספר צבעים, וכולל גם מסך קטן. החלק הקדמי של המכשיר הוא כמובן המסך המתקפל הגדול, אשר מגיע לגודל של 6.7 אינץ'. בעת השימוש במכשיר, פס הקיפול אשר ממוקם במרכז המסך כמעט ולא מורגש כלל. בסך הכל – עיצוב נהדר.

 

הביצועים

עיצוב יפה זה חשוב, ואין ספק שמדובר בעיצוב מצוין, אך מה לגבי ביצועי המכשיר? סמסונג בחרו לצייד את המכשיר המיוחד שלהם באחד המעבדים הכי טובים שקיימים בשוק – הסנאפדרגון 888. מעבד זה הוא מעבד הדגל של חברת קוואלקום. בנוסף, המכשיר מחזיק בזיכרון עבודה מפלצתי של 8 ג'יגה בייט. המפרט המרשים של המכשיר מספק את הסחורה ללא מאמץ, ובשל הביצועים הנהדרים שלו הוא יכול להתאים לכולם.

החידוש הגאוני

הפליפ של סמסונג הוא לא רק גימיק. לא מדובר בעוד טלפון מתקפל, אלא בכלי שמשנה את חוקי המשחק וטורף את כל הקלפים. ראשית, יכולת הקיפול של המכשיר הופכת אותו למושלם עבור נשיאה בכיס. בנוסף, סמסונג דאגו למספר אפליקציות מפתח המסוגלות לתמוך בפונקציית הקיפול של המכשיר, מה שהופך אותן לשימושיות במיוחד. באופן כללי, יכולת הקיפול של הפליפ מאפשרת לו להתנשא מעל כל מכשיר אחר, הן מבחינת נוחות הנשיאה בכיס, והן מבחינת השימוש במכשיר עצמו.

סיכום

המכשיר המתקפל של סמסונג מדגם Galaxy Z Flip 3, הוא מכשיר נהדר, המספק חוויית שימוש איכותית ומיוחדת. יכולת הקיפול של המכשיר הופכת אותו למכשיר מיוחד, מקורי, ומעל הכל חדשני. מעבר ליכולת הקיפול, מדובר בסמארטפון איכותי, ובעל ביצועים מהטובים ביותר שקיימים בשוק. 

לעוד עדכונים >> fresh.org.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אייפד או טאבלט?

הרבה אנשים מתלבטים בין הרכישה של אייפד או טאבלט, ובשביל לבחור, חייבים לברר לעומק על ההבדלים שבין המוצרים. הרבה רוכשים אינם מודעים להבדלים, או לא

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן