ניתוח מתיחת בטן – מה זה ולמי זה מיועד?

תוכן עניינים

ניתוח מתיחת בטן הוא תהליך כירורגי המיועד לכל מי שמעוניין להיפטר מעודפי העור המיותרים שהצטברו באזור הבטן התחתונה בעקבות ירידה משמעותית במשקל, גברים ונשים כאחד. בנוסף ניתוח מתיחת בטן פונה גם לנשים שעברו מספר הריונות שבמהלכם חוו תנודות משמעותיות במשקלן שהשאירו להן עודפי עור באזור הבטן. נשים רבות "מנצלות" את ניתוח מתיחת בטן לניתוחים נוספים כגון הרמת חזה, הגדלת חזה, הקטנת חזה, ועוד. כמו כן בניתוח מתיחת בטן ניתן לעשות גם שאיבת שומן לפי המלצת הרופא המנתח.

איך ניגשים לניתוח מתיחת בטן?

אם הנכם נמצאים בשלב החיפוש לאחר המנתח המושלם בעל המוניטין ובעל הניסיון הגדול ביותר, חשוב שתשימו לב לכל חוות הדעת שנכתבות באתרי האינטרנט השונים. בנוסף תוכלו להיעזר בפורומים ייעודיים לאנשים שירדו במשקל באופן משמעותי ועשו ניתוח מתיחת בטן. אחרי שכבר שמעתם את ההמלצות החמות על קליניקה מסוימת, זה הזמן לגשת למקום ולראות בעיניכם את המקום, את התנאים האסתטיים והסניטריים, הכירו את הרופא המנתח, את המרדים, ואת שאר הצוות הרפואי, עברו על כל התעודות של הקליניקה, אל תתביישו הרי שמדובר בגוף שלכם. קחו לכם עוד חוות דעת, עוד אופציה ולאחר מכן תתחילו להתלבט. לאחר ההחלטה, תגיעו שוב לפגישת ייעוץ והכנה לפני קביעת תאריך לניתוח. בפגישה הרופא המנתח יסביר מה הן ההכנות לקראת הניתוח, שלבי הניתוח, סיבוכים אפשריים, החלמה ותוצאה.

מה הם הדברים שעלי לקחת בחשבון לפני ניתוח מתיחת בטן?

  • ניתוח מתיחת בטן מיועדת לאנשים מגיל ארבעים ולאנשים שתנודות משקלם לא יורדת ועולה באופן קיצוני בכל פעם. ולנשים שלא מתכננות הריונות נוספים.
  • אם הנכם מעשנים, עליכם לפסיק לעשן באופן טוטאלי כחודש לפני הניתוח וכחודש לאחר הניתוח. הסיבה להפסקת העישון נובעת מהחשש והסכנה להיצרות של כלי הדם ועיכוב ההחלמה.
  • אם הנכם רגילים לשתות אלכוהול מידי יום, גם בכמות קטנה, עליכם להפסיק לשתות כשלושה ימים לפני הניתוח.
  • תתכוננו להחלמה שלוקחת מעט זמן, אז אם הנכם בעלי ילדים קטנים, בקשו עזרה מהקרובים שלכם, משפחה וחברים.
  • עליכם לרכוש חגורת בטן ייעודית לאחר ניתוח מתיחת בטן שאתה תסתובבו גם לאחר ארבעה עד שישה חודשים לאחר הניתוח.
  • כמו לפני כל ניתוח פולשני חייבים לדעת מבעוד מועד את ההשלכות והסיכונים שכרוכים בניתוח. על אף שניתוח מתיחת בטן מוגדר ניתוח פלסטי, עדיין מדובר על ניתוח שבו נעשים חתכים ונקזים שלאחר הניתוח שדורשים טיפול כדי למנוע זיהום. אך כל זאת יאמר ויוסבר במעמד פגישת הייעוץ.

מתי רואים תוצאות?

שלב ההחלמה הינו אינדיבידואלי וכל אדם עם קצב החלמתו. שבוע לאחר הניתוח אפשר עוד להרגיש את תחושת המתיחה. בשבועות שלאחר מכן התפרים הפנימיים והחיצונים מתמוססים והצלקת הולכת ודוהה כך גם תחושת הנפיחות שעלולה להיות בגלל הכאבים ובגלל ההליך הכירורגי. לאחר כחודש וחצי עד חודשיים אפשר כבר להתחיל להשוויץ בבטן החדשה והחטובה. וכבר בשופינג הראשון לאחר הניתוח תוכלו להיווכח שמידת המכנסיים ירדה לפחות בשתי מידות.

לסיכום

נשמע טוב ולא מסובך. נכון, ניתוח מתיחת בטן הינו ניתוח שכיח בארץ ובעולם. הרבה מאוד אנשים מבינים שבנוסף לאורח חיים בריא ועשיית ספורט באופן יום יומי, לעיתים לא מספיק ודרושה מעט "עזרה" חיצונית והתערבות של מומחים כמו למשל ניתוח מתיחת פנים שגם כן מאוד שכיח. כמו כן קיימת קבוצה של אנשים שבלי קשר למשקל גופם עושים ניתוח מתיחת בטן בגיל מבוגר יחסית, מעל גיל שישים, בגלל שהעור מעט רופס ואינו מצק כפי שהיה בעבר. עם המדע ושורת הרופאים הטובים בארץ, אין בכלל התלבטות וכדאי לעשות מה שעושה לנו טוב.

ניתוח מתיחת בטן
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

מעבר לאופנה: תיקים Vegan Friendly

בעולם המודרני, שבו גידול במודעות סביבתית ואתית משפיע על תחומים רבים של חיינו, תעשיית האופנה נתקלת באתגרים חדשים. הלקוחות של היום אינם רק מחפשים מוצרי אופנה איכותיים ואטרקטיביים, אלא במקביל לוקחים בחשבון יותר ויותר את ההשפעות הסביבתיות והאתיות של רכישותיהם.

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן