מחפשים דרכים לשדרג את האווירה במשרד? הנה כמה רעיונות

תוכן עניינים

מחפשים דרכים לשדרג את האווירה במשרד, בצורה יעילה ועדכנית? לפני שנמשיך עם כמה רעיונות מעולים, הנה כמה עובדות. עיצוב נכון ידוע כמחולל אווירה טובה. וידוע כי אווירה טובה במשרד משפיעה בהרבה מאוד מובנים. זו אווירה שמכניסה אופטימיות, רוח רעננה, התלהבות. זו יכולה להיות אווירה מסבירת פנים שמקבלת לקוחות בסוג של אמירת שלום יפה ו"ברוכים הבאים". רוצים לשדרג? כך תעשו זאת נכון.  

עיצוב פופ צעיר ודינאמי 

אם האווירה הנוכחית במשרד קצת כבדה, יש המון דרכים "להקליל" אותה. לדוגמא, קשטו את הקירות עם ציורי פופ ארט מלהיבים. זו דרך נהדרת להכניס עיצוב פופ צעיר ודינאמי, אנרגיה וזרימה. אם לעצב כך את כל המשרד נראה לכם יותר מדי, אין שום בעיה. החליטו על אזור מסוים, פינה, מטבחון או חדר ישיבות, ועצבו רק שם בדגש על פופ ארט עדכני. 

התלהבות של עשייה 

רוצים לשדרג את המשרד ולהכניס רוח חדשה, של התלהבות ועשייה? דרך טובה להשיג את התוצאה הזאת תהיה להזמין שלטים עם אמרות מוטיבציה, משפטים קליטים, חוכמה של מובילי דעת, מנהלים מפורסמים או פילוסופים דגולים. משפטי מוטיבציה שנמצאים מול העיניים במשרד, מכניסים פנימה חזון של עשייה, התלהבות ויוזמה. 

עצבו פינת אירוח ופנאי ביתית משרדית 

הרבה מאוד חברות הייטק הבינו, שלעובדים חשוב ליהנות מאווירה ביתית ולא רק אווירה תאגידית. לכן, כמעט תמיד אפשר למצוא פינת אירוח ביתית, אזור רביצה עם ספות נעימות, עיצוב שמזמין רגיעה והפסקה. אבל לא רק בהייטק, בכל משרד ניתן ליצור פינה חמימה, ביתית ל"מילוי מצברים" ומנוחה קלה. פינת אירוח עם ספות או כסאות נוחים, מחצלת או שטיח, מדף עם כמה ספרים, עיתונים ומגזינים, מטענים לטעינת מכשירים סלולריים, בר מים, קעריות עם נשנושים ושוקולדים. 

פינת ציון לשבח 

כדי לרומם את רוחם של העובדים, אפשר ליצור במשרד פינת ציון לשבח. בפינה הזאת יצוינו שמות של עובדים שראויים להערכה על ביצועים מיוחדים, מכתבי תודה שקיבלו מלקוחות, הגדלת ראש וכדומה. עובדים שמרגישים מוערכים, ממשיכים להשקיע ומשפיעים על האווירה הכללית לטובה, בכל המשרד. 

לקוח מאתר: מיכל חן אהרון
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן