מומחה לטיפולי שורש מדבר על השתלות שיניים: יתרונות וחסרונות

תוכן עניינים

השתלת שיניים היא בחירה פופולרית עבור אנשים שחסרות להם שיניים. הם נראים ומרגישים כמו שיניים טבעיות, והם יכולים להחזיק מעמד שנים רבות. עם זאת, שתלים בשיניים אינם מתאימים לכל אחד. בפוסט זה בבלוג, נדון ביתרונות ובחסרונות של השתלות שיניים כדי שתוכל להחליט אם הם מתאימים לך. כאן מומחה לטיפול שורש יספר על הניסיון שלו עם השתלות שיניים, והוא יענה על כל שאלה שתהיה לך.

מהם שתלים דנטליים?

שתלים דנטליים קיימים מאז 1952 כאשר הם שימשו לראשונה בבני אדם ומאז הפופולריות שלהם גדלה מאוד, כאשר למעלה מ-500,000 הליכים נעשים מדי שנה על פי האקדמיה האמריקאית לרפואת שיניים שתלים (AAID). השתלות שיניים מציעות למטופלים דרך להחליף שן חסרה אחת או יותר בשיניים מלאכותיות שנראות ומרגישות טבעיות. שתלים דנטליים מורכבים משלושה חלקים: שתל טיטניום המונח בעצם הלסת, אבוטמנט (מחבר) המתחבר לשתל, וכתר שיניים (שן מלאכותית) המונח על גבי הקישור.

היתרונות של השתלות שיניים כוללים:

– שתלים דנטליים נראים ומרגישים כמו שיניים טבעיות.

– השתלות שיניים יכולות להחזיק מעמד שנים רבות.

– שתלים דנטליים הם חזקים ועמידים.

– שתלים דנטליים יכולים לשפר את בריאות הפה הכללית שלך.

היתרון העיקרי של השתלות שיניים על פני אפשרויות אחרות להחלפת שיניים כמו שיניים תותבות הוא שהן קבועות ואינן דורשות טיפול מיוחד; אתה מצחצח ומעביר חוט דנטלי בדיוק כמו בשיניים הטבעיות שלך. לשתלים בשיניים יש גם אחוזי הצלחה גבוהים, כאשר למעלה מ-95% מהשתלים מתמזגים בהצלחה לעצם לאחר חמש שנים. בנוסף, השתלות שיניים יכולות לעזור לשמר את עצם הלסת ולמנוע את הידרדרותה, שזו בעיה שכיחה בתותבות.

החסרונות של השתלות שיניים כוללים:

– השתלות שיניים הן יקרות.

– ניתוח השתלת שיניים הוא פולשני.

– קיים סיכון לזיהום בניתוח השתלת שיניים. אתה עלול גם לחוות כאב, נפיחות וחבורות לאחר הניתוח. ייקח זמן עד שהפה שלך ירפא לחלוטין. במקרים מסוימים, השתל עלול שלא להתמזג כהלכה עם העצם, ויהיה צורך להסירו. קיים גם סיכון קטן שהשתל יפגע בעצבים שבשיניים.

החיסרון העיקרי של השתלות שיניים הוא שהם יקרים, ועולים בממוצע בין 1000 ל-3000 דולר לשן. גם ניתוח השתלת שיניים הוא פולשני, המצריך חתך קטן בחניכיים והצבת שתל הטיטניום בעצם הלסת. קיים גם סיכון לזיהום בניתוח השתלת שיניים, כמו גם כאבים, נפיחות וחבורות לאחר הניתוח. ייקח זמן עד שהפה שלך ירפא לחלוטין לאחר ניתוח השתלת שיניים; במקרים מסוימים זה יכול לקחת עד שישה חודשים. קיים גם סיכון קטן שהשתל הדנטלי יפגע בעצבים בשיניים, מה שעלול להוביל לחוסר תחושה או עקצוץ בחניכיים, בשפתיים או בסנטר. 

אם אתה שוקל השתלת שיניים, אנו ממליצים לך לדבר עם המומחה שלנו לטיפולי שורש. הוא יכול לעזור לך להחליט אם הם מתאימים לך ולענות על כל שאלה שיש לך. השתלת שיניים היא אופציה מצוינת עבור אנשים רבים, אבל הם לא מתאימים לכולם. המומחה שלנו לטיפולי שורש יעזור לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לבריאות הפה שלך.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

כל מה שרציתם לדעת על הדברה

הדברה היא מרכיב חיוני בשמירה על הבריאות והבטיחות של הבתים, הגנים ומקומות העבודה שלנו. נושא ההדברה חשוב בעיקר תוך התמקדות בסוגי ההדברות, סוגי מזיקים ומחירי

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן