מהי הדרך הטובה ביותר להרדים תינוק בוכה?

תוכן עניינים

אם אתם הורים, אתם כנראה יודעים שלהרדים תינוק זו לא פעולה קלה במיוחד.
לפעמים תינוק למצב של עייפות יתר, פשוט בגלל שלא תפסתם בזמן את הרגע שבו הוא היה עייף.
במצב שכזה, אתם עלולים למצוא את עצמכם אוחזים בתינוק צורח שמסרב להירגע ולא מוכן לקבל בקבוק או מוצץ, פשוט כי הוא רוצה רק דבר אחד – לישון, אבל הוא לא מצליח.
כדי להקל עליכם בפעם הבאה שתיתקלו בסיטואציה הזו, כתבנו עבורכם כמה טיפים שיאפשרו לכם להכיר את האפשרויות הטובות ביותר להרדים תינוק בוכה. 

  1. תנסו להרגיע אותו על משטח פעילות

לפעמים תינוק בוכה פשוט כי הוא לא רוצה עדיין לישון. אלו מצבים שבהם אנחנו מפענחים את ההתנהגות שלו באופן שגוי.
כדי לבדוק אם התינוק שלכם בוכה כי הוא לא רוצה לישון, אתם יכולים להניח אותו לצד משחקי הרכבה ולראות אם הוא מתעניין ורוצה לשחק. משטחי פעילות שיש עליהם צעצועים לתינוקות עשויים לגרום לילד להיות מבולבל מכל הגירויים שסביבו במידה והוא אכן עייף, אך אם הוא אינו עייף כלל, הוא ייגש לשחק בצעצועים שנמצאים מסביבו ויפסיק לבכות.

  1. תקדימו את שעת האמבטיה

לא מעט הורים בוחרים לצאת בשעות אחרי הצהריים עם הקטנטנים שלהם אל מתקני שעשועים בגינה הקרובה לבית. המטרה היא ברורה – לעייף את הילד כדי שהוא יירדם בקלות בערב. אך אם אתם חוזרים מאוחר מאוד הביתה, חשוב שתשימו לב כי לעיתים, דרך זו עשויה לגרום לתינוק להיות בעייפות יתר וזו הסיבה שהוא יבכה ויהיה לכם קושי להרדים אותו.
כדי שתוכלו להרדים אותו בקלות, כדאי שתחזרו מוקדם יותר הביתה ותקדימו את שעת האמבטיה. בנוסף לכך, תוסיפו משחקי אמבטיה, הם עשויים לעייף את התינוק ולגרום לו לרצות לאכול בקבוק ומיד לישון. כך תיחסך מכם כל סאגת הבכי.

  1. תנדנדו אותו מצד אל צד

הדרך הטובה ביותר להרדים תינוק בוכה היא לשבת על משטחי פעילות ערסל אותו ולנדנד אותו מצד אל צד. אפשר גם להשמיע ברקע מוזיקה רגועה או לשיר לו שיר ערש.
חשוב שתשימו לב, אם יש לכם כלב או חתול בבית, הם עשויים להפריע לכם בזמן ההרדמה. לכן, מומלץ להתקין בבית גדרות ביטחון לתינוקות. המטרה העיקרית של הגדרות הללו היא לשמור על התינוקות שלכם שלא יגיעו לשקעי חשמל וארונות מטבח. אך במקרים שבהם יש בעלי חיים בבית, הן מצוינות בביצוע הפרדה בין בעל החיים לתינוק.
אנו מציעים זאת מתוך ניסיון, מכיוון שאנו יודעים שישנם מקרים שבהם בעלי חיים ששומעים תינוק בוכה, רוצים לגשת ולהרגיע אותו (אך לעיתים הדבר לא מתקבל בברכה על ידי התינוק).
לכן, חשוב שתשימו לב שאתם מנדנדים את התינוק מצד אל צד מבלי הפרעה. 

לעוד תוכן מעניין ואיכותי, מוזמנים להציץ באתר – hot-stuff.co.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן