מאמן כושר אישי חושף: "באמצעות 5 הטיפים האלו אני מעיף את הכושר של המתאמנים שלי לשמיים!"

תוכן עניינים

כל מי שמתאמנת או מתאמן בחדר כושר, יודע שכאשר מתאמנים עם מאמן כושר אישי רואים תוצאות מהר מאוד. לעיתים נראה כי כאשר שוכרים את שירותיו של איש מקצוע, התוצאות מגיעות מעצמן ולא צריך לעשות כלום בכדי לראות הצלחה, אך מסתבר כי האמת רחוקה מכך שנות אור וזאת ממש תפיסה שגויה לחלוטין. 

"למעשה עובדים קשה במיוחד והם מתאמצים הרבה יותר מכל אימון עצמאי שהם עשו לפני…", חושף בפנינו מאמן כושר אישי מקצועי שמאמן את הסלבריטאים הכי מוכרים בתעשיית הבידור. 

למרבה המזל הצלחנו לשוחח אתו במשך 30 דקות רצופות וקיבלנו תשובה לכל שאלה ששאלנו ואפילו תשובות על השאלות הכי מעניינות שקיימות! טוב – מעניינות רק את מי שתחום הכושר זורם אצלו בדם☺

במידה ובא לכם לדעת מה הטיפים הכי שווים של מי שמטיס את הכושר של המתאמנים שלו לשמיים – את הכתבה הזאת בטוח לא כדאי לכם להפסיד!

5 הטיפים שכל מאמן כושר אישי מקצועי מדקלם בעל פה ומתוך שינה

  1. להגדיר מטרות – הדבר הראשן שחשוב לעשות בתהליך של האימונים הוא להגדיר מטרות אליהן רוצים להגיע ואותן רוצים להשיג. מתאמנים רבים פשוט לא יודעים לאן הם מכוונים ולכן העבודה שלהם מבולגנת ולא מסודרת, כך פעמים רבות כל התהליך יוצא משליטה וסתם מבזבזים זמן חשוב שיכל להיות מנוצל באופן טוב יותר. לכן, חשוב מההתחלה לבדוק טוב מה רוצים להשיג. לגדול במסה? להתחטב? חשבו טוב מה בא לכם עוד לפני שהנפתם משקולת אחת. 
  2. להתאמן באופן מסודר ועקבי – הדבר השני הוא להתאמן באופן מסודר ובעקביות. לא לוותר על האימונים ולא לדלג על מרכיבים שונים בתוכנית האימון. אם יש לכם סט של רגליים עליכם לבצע אותו ולא לדלג עליו כדי לקצר את האימון. כך יוצרים אחידות ועקביות שבסוף מתורגמות לתוצאות. 
  3. לדעת מתי צריך לעצור ולקחת מנוחות – "מתאמנים רבים עושים יותר מדי בזמן קצר מתוך מחשבה לקצר תהליכים, הם לא מבינים שככה הם נכנסים למצב של אימון יתר ובעצם מתישים את עצמם בתהליך" – מגלה לנו מאמן הכושר האישי שלנו. לכן מה שחשוב הוא לעבוד לפי תוכנית האימון, להקפיד לקחת מנוחות בתוך ולאחר האימון. 
  4. להקפיד על תזונה – תזונה נאותה חשובה לכל תהליך באשר הוא ולכן חשוב להיצמד לתוכנית תזונה איכותית. אם לא ברור מה ואיך לאכול, ניתן לפנות לתזונאית לבנות תפריט מותאם אישית. 
  5. להשתדל ליהנות מהדרך – נכון שההצלחה חשובה לכל אחד ואחת ולא משנה באיזה תחום אך כל מצליחן יודע לספר שחשוב ליהנות מהדרך ורק ככה באמת משיגים את התוצאות הטובות ביותר. 

מאמן כושר אישי צריך להיות קשוב למתאמן שלו

הטיפ האחרון שחולק אתנו מאמן הכושר התותח שהבאנו, הוא למעשה הסוד הכי חשוב שלו וזה בעצם ההתאמה האישית שהוא עושה עבור המתאמנים שלו. "בתכל'ס אני מרגיש את המתאמן שלי בתחילת האימון ואם אני רואה שעובר עליו יום לא טוב הוא שהוא חלש ועייף, אני פשוט מוריד ממנו הילוך באותו יום…" – הוא מגלה לנו! מכיוון שאתם מתאמנים לבד כל מה שנותר לכם הוא לזהות את נקודות החוזק והחולשות שלכם ביום האימון ולהקשיב לגוף, ככה תוכלו להתאים לעצמכם את האימון בדיוק כאילו הייתם מאמן כושר אישי – של עצמכם!

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

כל מה שרציתם לדעת על הדברה

הדברה היא מרכיב חיוני בשמירה על הבריאות והבטיחות של הבתים, הגנים ומקומות העבודה שלנו. נושא ההדברה חשוב בעיקר תוך התמקדות בסוגי ההדברות, סוגי מזיקים ומחירי

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן