למצוא אוכל לבעלי חיים במחיר שפוי

תוכן עניינים

אחזקת בעלי חיים

כשאנחנו מחזיקים בעלי חיים יש הרבה דברים שצריך לשים לב אליהם כשמגדלים אותם, לראות שהם מרגישים טוב, לא רעבים, לא צמאים, ממש כמו בן משפחה נוסף. אנחנו גם נאלצים לבקר מפעם לפעם בחנות חיות ולחפש עבורם את המוצרים המתאימים כך שיהיה להם טוב איתנו יחד בבית. תמיד ניתן להתייעץ עם הווטרינר טרם הקנייה או בעל החנות שיכול להמליץ לנו על סוגי מזון מסוימים שהוא יודע שהם טובים לחיית המחמד שלנו. 

סוגי המזון בחנות לבעלי חיים מתחלק לכמה סוגים עיקריים לפי סוג החיה. המגוון הרחב ביותר קיים לכלבים מאחר וזוהי חיית המחמד הנפוצה ביותר. סוג מזון נוסף קיים לחתולים, ולאחר מכן נמצאים עוד סוגי המזון לבעלי חיים במגוון מעט קטן יותר לבעלי חיים פחות נפוצים אך מקסימים, כגון, מכרסמים מכל הסוגים, תוכים ודגים.

דגשים עבור מזון לבעלי חיים

בעת בחירת סוג מזון לכלב רצוי לשים לב כי הסוג משתנה בהתאם מגזע לגזע וכן לפי הגיל. יש סוגי מזונות לכלבים שמותאמים יותר לגזעים מסוימים ולגילאים מסוימים. לא כל מזון כלשהו לכלב יכול להתאים לחברו. יש כלבים שיצטרכו מזון עם דגש מסוים לוויטמינים כלשהם שחסרים לו ונמצאים במזון מאוד ספציפי. 

מהרגע בו אנחנו נחזיק כלב רצוי לוודא עם וטרינר את סוג המזון שמתאים לו ולהיות במעקב אחר התזונה שלו, ולהחליף במידת הצורך את סוג החברה של המזון או סוג המזון עצמו (כמו ממזון לגורים למזון לכלבים בוגרים יותר). כמו כן, רצוי לשים לב לגבי חטיפים, שכן זה אולי מזון אך לא בהכרח מכיל את כל הרכיבים החיוניים לכלב. מומלץ מאוד להשאיר את זה כפינוק בלבד לגלב במידה והתנהג בהתאם לבקשתנו.  

במקרה שמדובר בחתולים רצוי להדגיש כי גם כאן ישנם מגוון סוגי מזון וחברות רבות שמייצרות אוכל לחתולים. מומלץ מאוד להיות במעקב לגבי סוג המזון שהחתול צורך עם וטרינר מדי פעם, ולא להחליף לו בלי בקרה את סוג המזון שנקבע.

עבור מכרסמים, תוכים או דגים יש מזון יותר ספציפי לכל אחד מהם. המגוון שלהם יותר קטן אך הם פחות "בררנים" כמו כלבים וחתולים לסוג המזון שלהם, וניתן למצוא בכל חנות לבעלי חיים מזון שיתאים להם. לבעלי חיים כאלה יש פחות שליטה על הכמות שהם אוכלים, ועלינו לשים כמות מוגדרת מראש כל יום כדי שלא תיווצרנה בעיות בהמשך. 

מה מחירי מזון לבעלי חיים?

כיום יש הרבה מאוד חנויות לבעלי חיים שמוכרות מגוון רחב של מזון, רצוי לבדוק באתר האינטרנט שלהם אודות המחיר ולראות אילו סוגי מזון הם מוכרים. בשל המגוון הגדול התחרות גדולה בהתאם ויש אפשרויות רבות בכל אזור בארץ.

כלבים: המגוון עבור מזון לכלבים הוא רחב מאוד ויעלה לשקית קטנה של 3 ק"ג החל מ-50 ₪, ועבור שקית גדולה של 15 ק"ג המחיר יכול גם להגיע עד 600 ₪. כמובן שהכל תלוי בסוג המזון שקונים ורצוי להתייעץ עם וטרינר או המוכר טרם הקנייה. מחירי החטיפים לכלבים נעים בין 10-100 ₪.

חתולים: המחיר עבור שקיות אוכל לחתולים משתנה בהתאם לחברת המזון והכמות, ונע לשקית קטנה החל מ-30 ₪ לשקית של קילו וחצי, ויכול להגיע עד 500 ₪ לשקית גדולה של 15 ק"ג. 

מכרסמים: מחירי המזון עבור שלל המכרסמים נע סביב 30-70 ₪ לשקית.

תוכים: שקיות המזון יעלו עבורם בין 40-180 ₪, וכן עבור חטיפים המחיר יעלה סביב 10-40 ₪.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו
הדברת עכברים וחולדות

10 הטעויות הנפוצות בהדברת עכברים וחולדות

עכברים וחולדות הם אורחים בלתי קרואים ובלתי רצויים בבתים ועסקים רבים. נוכחותם גורמת למטרדים רבים, החל מנזקים לרכוש וכלה בסכנות בריאותיות. לכן, יש חשיבות רבה להדברה יעילה של מכרסמים אלה. עם זאת, רבים עושים טעויות בסיסיות בהדברה אשר מונעות הצלחה. במאמר זה נבחן את 10 הטעויות הנפוצות ביותר בהדברת עכברים וחולדות, ונספק טיפים מעשיים כיצד להימנע מהן ולהבטיח הדברה אפקטיבית. המאמר מיועד לכל מי שסובל מפלישת מכרסמים ומעוניין לפתור את הבעיה באופן יסודי וארוך טווח.

קרא עוד »

הדברת חולדות ועכברים

חולדות ועכברים יכולים להיות אחת הבעיות המתמשכות ביותר במשקי בית רבים. בעוד שהדברת אותם היא לרוב הפתרון הרצוי, עלולות להיות לה מספר תופעות לוואי לא

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן