למה סטרייטים חייבים להתחיל ללכת למסיבות גייז

תוכן עניינים

אחד הדברים שאנחנו לא מדברים עליהם לפני שאנחנו הולכים לבלות עם חברים במסיבה, הוא הלחץ מהצפי לפגישה עם נשים גברים והרצון להצליח להתחיל עם מישהי או מישהי שמצא חן בעיניינו. על כן, הבילויים האלו מתחילים מראש עם ציפייה כלשהי שהופכת בשלב מסויים להיות המטרה העיקרית של הבילוי במקום ליהנות מהמסיבה עצמה. זה חוזר על עצמו שוב ושוב, בכל מקום, בלי קשר לאיכות המועדון. אבל כל זה יפה ונכון, עד שהגענו לטעות תמימה לליין גייז ברוף טופ בתל אביב

הפעם הראשונה שנהנינו ממסיבה בגלל היותה מסיבה

במקרה הספציפי שלנו, בליין הזה היו בעיקר בנים (אם נהיה גסים, נאמר שהיו 99%) אז פשוט שאלו את הברמן מה קורה ומה נשמע עם זה שיש רק גברים במועדון. הוא הסביר שאנחנו בערב גייז. הסתכלנו אחד על השני במבט של "אוקיי, אז מה עושים"?

בגלל שנכנסו בחינם (סוף סוף ניהננו מכניסת חינם לבנים 🙂 אז החלטנו לזרום ולראות מה בדיוק קורה שם. למרות שהיה די מוקדם יחסית, המקום היה הומה לחלוטין וראינו במקרה 2 מקומות פנויים על הבר. בדר"כ אנחנו מעדיפים שלא לשבת על הבת, אבל בגלל שזה היה ליין גייז, הרגשנו כמו "סחורה שווה" וחשבנו שאם נישב על הבר, מלא בנים ירצו להתחיל איתנו והרעיון הזה שעשעה אותנו.

כשהברמן שאל מה נרצה לשתות, אז אמרנו לו שהוא צריך להזמין אותנו לשוטים על חשבון הבית (אם עדיין לא הבנתם שנכנסו לחלוטין לדמות, אז עכשיו אתם כבר בטח מבינים שאנחנו ממש בעניין של לראות מה קורה עם זה). נחשו מה? הברמן הביא לנו שוטים בחינם! יששש! לראשונה בחיינו, הברמן הזמין אותנו לשוטים בקטע מפלרטט כמו שברמנים תמיד עושים עם נשים. אךךך.. איזו הרגשה מספקת…

מפה לשם – התחלנו לשים לב שאנחנו ממש ניהנים ולא היה לנו כל כך ברור למה. אחרי הכל – היינו במועדונים ברים הרבה יותר מרשימים. בשלב מסוים נפל לנו האסימון – אנחנו ניהנים כי כיף שם ואין לנו הסחות דעת בדמות "האם נשים ישימו עלינו או לא". השלב הזה בבילוי פשוט לא היה קיים.

ועכשיו לשאלת השאלות שאתם בטח כבר מחכים לתשובה שלה – כמה בנים התחילו איתנו?..
אז ממש אף אחד. אולי לא היינו אטרקטיבים ייחסית לגברים השרירנים והחשופים שהיו שם. עממה, בקטע שמאוד קשה לי להסביר אותו – נורא התאכזבנו שאף אחד לא מתחיל איתנו! ז"א, זה לא שהיינו רוצים שמישהו יעשה עליינו מוב כי מתאים לנו לחצות את הקווים מרוב שזרמנו – ממש לא. פשוט חשבנו שזה מה שהולך לקרות.

אז כאן כבר עלתה שאלה אחרת על ליין רגיל ולא ליין גייז – כאשר בנות מגיעות למסיבה מועדון – מה הן מעדיפות? שיתחילו איתן או שלא יתחילו איתן? זו שאלה שקיבלה ממש משמעות מחדש כי עד כה מהשקפת הראייה שלי – אני ניחשתי שבנות פחות ירצו שיתחילו איתן כי הן באות למסיבה כבילוי ולא כדי שכל העולם יתחיל איתן. מצד שני – כשאנחנו היינו בדיוק באותו הכובע במסיבת הגייז ושלא התחילו איתנו, ממש התאכזבנו 🙂 לסיכום, מי שעוד לא חווה ליין כזה, אנחנו ממש ממליצים לעשות את זה כי זה ממש כיף.

לעוד כתבות חמות>>peak.org.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן