ירושלים – כל הבילויים הכי נחשקים!

תוכן עניינים

העיר ירושלים מעלה במוחם של אנשים רבים בעיקר אסוציאציות דתיות, מסיבות מובנות. אכן מדובר במוקד רוחני ומרכז דתי עבור היהודים, הנוצרים והמוסלמים, אך יש בעיר הזאת הרבה מעבר. אז אם שאלתם את עצמכם מה יש לעשות בירושלים, אז הגעתם למקום הנכון – אנחנו נעשה לכם סדר 🙂

קיימים בעיר מספר מקומות בילוי שווים שנועדו במיוחד לצעירים. במאמר זה, נסקור את מקומות הבילוי הכי טובים לצעירים בירושלים וככה תדעו לתכנן את הזמנים שלכם באופן הטוב ביותר כדי למצות עד תום את כל הבילויים הדברים שיש לעשות בירושלים (לא שוללים גם פתק בכותל!)

שוק מחנה יהודה – אטרקציה מגניבה למי שמחפש מה יש לעשות בירושלים כשהוא על בטן ריקה

שוק מחנה יהודה הוא מקום מיוחד מאוד, ובעל אווירה ייחודית. כל מי שנכנס לשוק יכול לחוש בתחושת האחווה והמשפחתיות שאופפת את המקום. האנשים החמים, המוזיקה הנהדרת שמתנגנת מכל חנות במקום, הופכת את כל האזור למסיבה אחת גדולה. אם זה לא מספיק, המקום עמוס בחנויות שונות, מכל הסוגים, כך שכל אחד יכול למצוא מה לעשות שם. אז מה יש בשוק בעצם? בגדול, זה מתחלק ל-3:

1. דוכנים פרופר שוק למכירה של מזון, טבלינים, לחמים, ממתיקים וכל הבא ליד. השוק עובד כמו בחוק השוק – אפשר להתמקח, אפשר לבוא בשעות אסטרטגיות כדי לקבל מחירים טובים יותר (כמו בסוף היום), אפשר להגיד שאתה מתלבט ולגרום למוכר לרדוף אחריך ומה שאתם רוצים. זה דווקא נחמד ומחזק את שריר המיקוח. מלבד זה, הסחורה באמת איכותית ובאמת מומלץ לרכוש ממנה כל מה שמתחשק לכם.

2. מסעדות של ממש ואוכל רחוב: השוק הוא מרכז קולינרי של ממש וניתן למצוא בו אוכל מגוון מאוד- החל ממסעדות שפים ועד לדוכני אוכל רחוב אותנטי המשקף אכור ההיתוך של הקהילות בעיר. לארוחת צהריים מומלץ לקנות כל מיני מנות מדוכנים שונים ולנשנש תוך כדי שוטטות בשוק. אם אתם יותר בכיוון של ארוחת ערב, בחרו לכם מסעדה או התיישבו באחד מהברים המקומיים על מנת לקבל את חוויית האירוח הירושלמית המקומית. 

3. פאבים וברים: ירושלים ובעיקר איזור השוק מפוצץ בפאבים וברים. בכולם תמצאו פחות או יותר את אותם המשקאות כאשר ההבדלים העיקריים הם האוכל והנשנושים, והאוירה. חלק מהברים בעלי וייב ישראלי בעוד שחלק מהם ממש מזכירים את מקומות הבילוי באירופה. אנחנו ממליצים לקחת אתנחתא ולהתיישב על בירה וצ'יפס שיצא הרגע מהשמן, באחד משולחנות החוץ ממש על השוק. אל תשכחו לבקש הרבה הרבה מיונז. 

מתחם התחנה הראשונה- למי שמחפש מה יש לעשות בירושלים ובעניין של טיול רגלי ואוירה. 

מתחם התחנה הראשונה בירושלים הוא מתחם בילוי מרכזי בעיר. מדובר במקום ציורי וצבעוני שיש בו הכל. תוכלו למצוא במקום את כל סוגי המסעדות, בר שייקים, מוזיקה עממית שמתנגנת, חנויות תכשיטים מקומיים, הופעות חיות (בחינם!), מתחמי ילדים, וגם אטרקציות לכל הגילים. אם תרצו, תוכלו לצאת לטיול רגלי וללכת לאיבוד בשכונות העיר על המסילה המפורסמת שיוצאת מהמתחם. מתחם התחנה עמוס בהיסטוריה ונחשב לאחד מהאתרים ההיסטוריים של העיר. 

קניון ממילא- שופינג חווייתי

קניון ממילא ממוקם כמובן בשכונת ממילא היוקרתית. הקניון בנוי בצורת מדרחוב ארוך, ולכל אורכו יש מגוון של חנויות נפלאות. אוכל אותנטי ואיכותי לצד ג'אנק פוד מושחת, בגדי מעצבים ייחודיים יחד עם חנויות אופנה מפורסמות ותכשיטים הם רק קומץ מהשפע שתוכלו למצוא בקניון ממילא. אל תתנו לשם להטעות אתכם, קניון ממילא הוא למעשה שדרת שופינג פתוחה לחלוטין, עם אוירה שאפשר לקבל רק בירושלים העתיקה. ההגעה למקום מומלצת בעיקר בלילות קיציים, משום שאז מזג האוויר מושלם, והתנאים אידיאליים על מנת להנות מהיופי האמיתי של המקום. אם תהיתם מה יש לעשות בירושלים, ואתם במוד של שופינג עם אוירה ייחודית, ממילא זה המקום בשבילכם. 

סיכום

ירושלים היא הרבה מעבר למרכז דתי ורוחני עולמי. מדובר בעיר תוססת וחיה, שאפשר למצוא בה אינספור אפשרויות למקומות בילוי לצעירים. אם שאלתם את עצמכם מה יש לעשות בירושלים- שוק מחנה יהודה, מתחם התחנה הראשונה, וקניון ממילא הם רק חלק קטן ונבחר של מקומות בילוי מתוך מגוון רחב של מקומות הקיימים בעיר. אם הגעתם לירושלים כדי לבלות, לטייל או לאכול, היו בטוחים שלא תתאכזבו.

אהבתם את הכתבה? >> papi.org.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

המלצות על טיול בפריז

תכנון טיול יכול להיות מאוד מרגש ומלא ציפייה, במיוחד כאשר מתכננים לבקר בשני מקומות מדהימים כמו פריז ויורו דיסני. למי שמחפש לחוות את הטוב משני

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן