לא הגיע הזמן לחדש את כלי ההגשה שלכם?

תוכן עניינים

הרגע הזה בו המשפחה נאספת סביב השולחן, או החברים שנפגשים לערב אחד אחרי כל כך הרבה זמן – כל אלו רגעים קטנים שמוציאים אותנו מהשגרה והופכים את החיים שלנו למהנים וטובים יותר. הפעם, אנחנו כאן כדי לדבר על התפאורה של המפגש הזה – פינת האוכל והשולחן שסביבו מתרחש כל הקסם. אז איך אפשר להבטיח חוויה אחרת, מקרבת, מהנה ואסטטית יותר סביב השולחן? אלו כמה הצעות שישדרגו עבורך כל מפגש סביב השולחן. 

להניח את הסגנון שלנו על השולחן

בין אם הבית שלך משקף בדיוק את הסגנון העיצובי המועדף עליך ובין אם לא – עריכת השולחן בכל ערב מחדש מעניקה לך את ההזדמנות להראות לאורחים שלך רובד נוסף ממך – מודרני ומאופק? צבעוני ותוסס? אולי בעצם אקלקטי ומאורגן? בזכות כלי הגשה חדשים ומפתיעים אפשר להמציא את הערב בכל פעם מחדש.

להשקיע בכלי הגשה חדשים – כך נעשה את זה נכון

לקנות כלי הגשה עם תג מחיר גבוה וממותג לא בהכרח יעבירו את האפקט שרצית. אם נעצור ונשקיע רגע של מחשבה ונדמיין את הצבע, המגוון, הסגנון וכמובן – את התבשילים, הסלטים והמנות האחרונות שנגיש לשולחן, פרי עמלנו, נבין כי לכל סוג אוכל מתאים כלי משלו. כלי הגשה עמוקים לתבשילים, שטוחים לירקות שיצאו מהתנור, רחבים בעלי שוליים לבשר או הפשטידה שיצאו מהתנור ועוד. הצורך איננו משתנה – אבל העיצוב בהחלט כן. אלו מספר רעיונות נוספים שיעזרו לך לעשות את הבחירה הנכונה ביותר עבורך:

  • לשלב בין חומרים – לא צבעים. בחירה בכלי הגשה המשלבים חומרים מפתיעים כמו מתכת ועץ, שיש וחרס, זכוכית ואבן – אלו רק כמה דוגמאות לאפשרויות המגוונות שמציע עולם עיצוב כלי ההגשה בשנים האחרונות
  • לעיתים מספיק כלי אחד או שניים משמעותיים. אם בארוחת הערב שלך הסלט מככב באופן קבוע בקערה הגדולה והמשמעותית ביותר על השולחן – מומלץ להתחיל את השינוי משם. כך, השינוי ייראה כבר מהצעד הראשון כשאת שאר הכלים ניתן להשלים עם הזמן. 
  • לצאת מהקופסא – בקטן. להתחדש בכלי הגשה ייחודיים בעלי הדפסים שונים הפרושים  על כל השולחן יכולים להוסיף הרבה מאוד רעש לארוחה. אולם, בחירה של כמה מכלי ההגשה הקטנים בהדפס הצבעוני יכולים לזרוע הרבה יופי במהלך הארוחה, מבלי להאפיל על האוכל או האווירה. 
Pork collar joint baked in oven on wooden serving board
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

קינוחים כשרים לפסח

המגבלות המורכבות שיש על מזון בפסח הופכות את הבישול בחג הזה להיות מורכב במיוחד. כדי להצליח להכין גם בפסח קינוחים ברמה גבוהה, אנחנו כאן עם

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן