כשאין במה להתבייש ובא לך קצת להשוויץ: הינה הביקיני הכי שווים שראינו

תוכן עניינים

כשהולכים לים, כיף להרגיש בנוח עם מה בגד הים שלוקחים. עם הבגד ים הנכון, את תרגישי בנוח, תרגישי יפה, ורק תרצי ללכת לים שוב ושוב. בדיוק בשביל זה אספנו בשבילכם את הביקינים הכי שווים שראינו. אחרי שתראו אותם, ובחרו את האחד בשבילכם, לא תפסיקו לרצות ללכת לים הקיץ!

ביקיני משולשים עם טוויסט

להתחיל רשימה של בגדי ים מסוג ביקיני עם ביקיני מושלים זה הכי צפוי. אבל… אנחנו לא מדברים פה על בגד ים המשולשים הסטנדרטי. אתן יכולות לקחת כל סוג של ביקיני מושלשים, בין עם זה מחנות בגדי ים לנערות ובין עם זה ביקיני למידות גדולות ולהכניס לו טוויסט – לקשור אותו הפוך! כן כן, נשים רבות עושות את זה כדי להכניס גיוון לבגד הים הקלאסי. אתן פשוט צריכות לקשור את הרצועות שבדרך כלל מתאימות לגב על העורף ואת של העורף על הגב.

בגד ים עם רצועה אחת

למי שרוצה להיראות בקלאס על חוף הים זהו בגד הים המושלם. זהו בגד ים שגורם לך להיראות אסופה, מתאים לכל המידות (בא גם בבגדי ים למידות גדולות) ומחמיא מאד לגוף. בגד הים נמכר בחנויות רבות, וגורם לנשים רבות להרגיש שגיוונו את שגרת בגד הים שלהם. מומלץ למי שאוהבת ללכת עם בגדי ים בצורת גוזיה, ורוצה להחליף את הביקיני שלה בגזרה דומה.

תחתון בגזרה גבוהה

לכל מי שהתגעגעה לסיקסטיז, הם חזרו ובגדול! בחזויות רבות כיום מוכרים בגדי ים בגזרה גבוהה. נשים שלא כל כך אוהבות לחשוף את הבטן – בגדי הים הללו בשבילכן. ניתן לרכוש בגדי ים אלו בשלל צורות וגוונים. למי שרוצות את המראה של שנות ה-60, אנו ממליצים לקנות בגדי ים ללא הדפס – בחרו לעצמכן צבע שמחמיא לכן ולבשו אותו. למי שרוצות את הטוויסט המודרני, לכו על הדפס פרחוני, טאי דאי, או כל אחד שרק תבחרו.

בגד ים עם קשירה מיוחדת

בחנויות רבות כיום מוכרים בגד ים עם קשירה טיפה יותר ארוכה בגב. למה? כדי שתוכלו לשחק עם הקשירה ולקשור קשירות מיוחדות. ניתן לקשור קשר מיוחד על הגב או אפילו לקשור קשר קדמי. לבנות שאוהבות שלא רואים את את השיזוף של החוטים – בגד ים זה אינו מומלץ, זאת משום שקשירתו כנראה תהיה שונה ומיוחדת משאר בגדי הים בארונכן.

זכרו! לכל אחת מכן מתאים בגד ים ביקיני אחר, ולכל אחת העדפות משלה. בין אם אתן הולכות לחנות ממותגת, לחנות שמתמחה בבגדי ים לנערות או לחנות רגילה, בחרו את בגד הים שמתאים לכן, ואל תחששו לא לבחור בבגד הים שנראה לכן שהחברה תאהב. הדבר החשוב ביותר הוא שתרגישו בנוח.
אחרי כל זה אתן בטח שואלות את עצמכן "איפה אני יכולה לקנות בגדי ים איכותיים במחירים טובים?" אז לנו יש את התשובה! אם לא הכרתן עד היום – עולם בגדי הים הולך להשתנות עבורכן. הכירו את גוטקס – חברה המייצרת בגדי ים בקולקציות מגוונות ועם התאמות לכל מבנה גוף! אם עוד לא יצא לכן אנחנו ממליץ לבקר באתר של גוטקס ולהתרשם מבגדי ים ברמה אחרת.

בא לכם לקרוא עוד תכנים על הטרנדים החמים בתחום האופנה? כנסו >> popa.org.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן