ככה תתפסו עכברים שמזיקים לכם

תוכן עניינים

עצם הידיעה שיש עכבר או מספר עכברים אצלכם בבית עלולה להדיר שינה מעיניכם ולגרום לכם תחושת אי נוחות ואף גועל.. מעבר לכך, עכברים גם עלולים לגרום לנזקים שונים ובין היתר: נזקי רכוש שונים (כמו כרסום של כבלים וחוטי חשמל). מעבר לכך, הם יכולים להעביר מחלות לבני אדם – אשר עלולות לעבור דרך הצואה והשתן של העכברים או דרך נגיסת מאכל שעכבר נגס ממנו טרם לכן.
מהסיבות הללו במידה וקיים אצלם ולו החשש הקטן ביותר להימצאותו של עכבר בבית שלכם, חשוב לא להתמהמה ולפעול על מנת לתפוס אותו.
החדשות הטובות הן שיש מספר דרכים באמצעותן ניתן לתפוס עכברים:

הצבת מלכודות ברחבי הבית

יש לא מעט מלכודות מסוגים שונים אשר מיועדות לתפיסת עכברים בין היתר: מלכודות קפיץ אשר ברגע שהעכבר נוגע בהם הוא נתפס בהן מבלי יכולת להשתחרר. מלכודות דבק, על גביהן מציבים פיתיון כמו חתיכת גבינה צהובה או נקניק וברגע שהעכבר מתפתה לפיתיון הגוף שלו נדבק על גבי משטח המלכודת. מלכודות המהווה כקופסת מתכת, בתוכה שמים פיתיון וברגע שהעכבר נכנס לקופסא על מנת לאכול את הפיתיון, דלת הקופסא נסגרת והוא לא יוכל לצאת ממנה. השוק מציע עוד קשת רחבה של מלכודות, כאשר, כל אחד יכול לבחור את המלכודות המתאימות לו ולהציב אותן באזורים שונים בבית.
חשוב לציין, שחלק מהמלכודות פוגעות פיזית בעכבר וחלקן רק לוכדות אותו – במידה ובחרתם להשתמש במלכודות שלוכדות אותו, חשוב שתשחררו אותו במקום מרוחק מאוד מהבית שלכם – אחרת הוא עלול כמובן לחזור. 

שירות של לוכד מקצועי ומנוסה

במידה והניסיונות שלכם ללכוד את העכברים בעצמכם עלו בתוהו או שהגעתם למסקנה שמסיבות כאלו ואחרות אתם לא באמת מסוגלים לעשות את זה באופן עצמאי. כל מה שתצטרכו לעשות זה ליצור קשר עם לוכד עכברים מנוסה ומקצועי. הלוכד יגיע עד אליכם עם הציוד הנדרש ותוך זמן קצר בעיית העכברים כבר לא תהווה את נחלתכם – ואתם גם לא תצטרכו להתמודד עם הצורך ללכוד אותם כמו גם עם המחשבה מה לעשות בהם לאחר שהם נלכדו. 

The hand from the burrow wants to steal the chili pepper from the trap. Pastel surreal concept.
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

כל מה שרציתם לדעת על הדברה

הדברה היא מרכיב חיוני בשמירה על הבריאות והבטיחות של הבתים, הגנים ומקומות העבודה שלנו. נושא ההדברה חשוב בעיקר תוך התמקדות בסוגי ההדברות, סוגי מזיקים ומחירי

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן