כך בעלי עסקים מצליחים לגייס עובדים מבלי לפגוע בניהול השוטף

תוכן עניינים

בניית מערך עובדים מוכשר ואיכותי זה לא פיקניק. פעילויות גיוס גוזלות זמן רב, מה שעלול לגרום לבעיות עבור צוותי משאבי אנוש ללא מומחי גיוס ייעודיים, אשר מעודכנים במגמות ובטכנולוגיות החמות ביותר. צוותים אלה נאלצים לעתים קרובות להזניח פרויקטים אחרים של משאבי אנוש, על מנת להעביר את המיקוד שלהם לגיוס עובדים.

התרחיש הגרוע ביותר: צוותי HR עמוסים כל כך שהם לא יכולים לעמוד בקצב הגיוס, ומשאירים מספר תפקידים ללא מילוי בבת אחת. כדי לפתור בעיות אלו, חלק ממנהלי משאבי אנוש פונים למיקור חוץ של תהליך גיוס לעזרה. האם הגיע הזמן שהחברה שלכם תעשה אותו דבר? חברת talent solutions תשמח לענות לכם על כל השאלות.

מהו מיקור חוץ של תהליך גיוס?

מיקור חוץ של תהליך גיוס (RPO) הוא כאשר העסק מוציא חלק מפעילויות הגיוס שלו, או את כולן, לחברה חיצונית. ספקי RPO פועלים כהרחבה של הצוות הפנימי שלכם. הם יכולים לפעול בשם הצוות שלכם או לייצג אתכם כצד שלישי.

השירותים הללו כוללים, בין השאר:

  • ניהול מודעות דרושים
  • יצירת קשר עם מועמדים בעקבות סורסינג
  • איתור והמלצה על מועמדים מובילים
  • הגדרת וביצוע ראיונות וידאו וראיונות אישיים
  • הענקת גישה לטכנולוגיות גיוס מתקדמות

חברות מיקור חוץ לתהליכי גיוס, עובדות בשיתוף פעולה הדוק עם צוות משאבי האנוש שלכם (או עם מקבלי ההחלטות) כדי להעריך את הצרכים, התקציב ותרבות החברה שלכם לפני תחילת תהליך הגיוס. השירותים שלהם יכולים להיות על פי דרישה, כך שתוכלו לבקש את עזרתם כאשר יש לכם צרכי גיוס עובדים יוצאי דופן.

איך יודעים מתי צריך מיקור חוץ של תהליך הגיוס?

אלה כמה סימנים לכך שאתם זקוקים לשירותי RPO:

  • אתם נמצאים בצמיחה מהירה – אם קיבלתם החלטות דרמטיות, להרחיב באופן דרמתי צוותים ספציפיים או להוסיף צוותים חדשים, אתם צריכים לעשות את זה מבלי להסתכן בכך שתחמיצו יעדים עסקיים מרכזיים, ושלא תצליחו להתעסק בפעילויות הליבה שלכם. הסבר קצר לגבי פעילויות ליבה: אם אתם חברה שמייצרת תוכנה לעסקים, אתם רוצים וצריכים להשקיע את עיקר הזמן והמשאבים שלכם בהצלחת התוכנה. אם צוותי ה-HR שלכם יתעסקו בגיוס ולא בהטמעה מוצלחת של העובדים החדשים, האיזון הזה עלול להינזק.
  • צוות משאבי האנוש שלכם צריך להתמקד בפרויקטים אחרים – גיוס יעיל דורש מיקוד וזמן. מנהלי גיוס צריכים למשוך, לזהות ולהתחבר במהירות למועמדים המובילים, אם הם רוצים להשיג אותם לפני שחברה אחרת תעשה זאת. צוותי משאבי אנוש קטנים עשויים להתקשות לתת מענה מלא לצרכים הללו, תוך איזון פרויקטים קריטיים אחרים של משאבי אנוש. זה יכול להוביל לקבלות מהירות לעבודה עם תוצאות לא מוצלחות.
  • מודעות הדרישות שלכם לא מושכות מספיק פניות – התחרות על עובדים טובים היא עצומה, וחברות הייטק מסתמכות פחות ופחות על שיטות הגיוס המסורתיות. כיום, מגייסים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות לאיתור מועמדים, ופנייה ישירה אליהם בלינקדין ובאמצעים אחרים.
  • קצב עזיבת העובדים שלכם גבוה – אם עובדים רבים עוזבים, כנראה שמלכתחילה לא התאימו מקצועית או מבחינה תרבותית. ייעול הליך הגיוס ימנע בעיה זו.
  • אתם צריכים למקסם תקציב לא גבוה – אם אתם צריכים עזרה בגיוס מועמדים, אתם יכולים לשכור מגייס במשרה מלאה או להשתמש בחברת RPO. האופציה השנייה זולה בהרבה, ויתרה מכך, יכול להיות שתזדקקו לשירותים האלה רק מדי פעם לתקופות מסוימות. עם מיקור חוץ של תהליך גיוס, אתם יכולים להנות מהשירותים הנכונים בזמנים המתאימים, ולוותר עליהם בתקופות אחרות.
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

הזדמנות נדירה: השקעה במגרשים למכירה בישראל

הביקוש לדירות בישראל גואה, ועימו גם מחירי הדיור. רבים מוצאים עצמם מתקשים לרכוש דירה, וחיפוש אחר פתרונות יצירתיים להשקעה נדל"נית הופך לדחוף יותר ויותר. השקעה במגרשים למכירה עשויה להיות פתרון אטרקטיבי עבור משקיעים המחפשים תשואה גבוהה לטווח ארוך.

קרא עוד »

מה זה מטבעות דיגיטליים?

מטבעות דיגיטליים, הידועים גם כקריפטו, הם תופעה שצומחת במהירות וצוברת אחיזה משמעותית בשוק. הם מציעים למשקיעים ולמשתמשים רגילים דרך חלופית לבצע עסקאות כספים מבלי הצורך

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן