כיצד להסיר איפור עיניים מבלי לפגוע בריסים?

תוכן עניינים

לא מעט נשים מוצאות את עצמן לעיתים נרדמות בלילה מבלי שהסירו את איפור העיניים. במקרים מסוימים הדבר נעשה בטעות, מתוך עייפות גדולה ולעיתים מתוך עצלנות לקום מהמיטה.
אם יש לך תיק איפור עם מסקרה, עיפרון עיניים או עפרון גבות, סביר להניח שמצאת את עצמך לפחות פעם אחת, מתעוררת בבוקר כשהאיפור עדיין עלייך. חשוב שתדעי שמצב זה פוגע בריסים שלך ובעור הפנים כאשר הוא חוזר על עצמו מספר פעמים. אך לא התכנסנו כאן היום כדי לנזוף, גם אנחנו מצאנו את עצמנו בסיטואציה הזו לא מעט פעמים. התכנסנו כאן כדי להציע לך אפשרויות להסרת איפור העיניים מבלי לפגוע בריסים. להלן האפשרויות הללו:

  1. מגבונים להסרת איפור

ישנם מגבונים שמיועדים להסרת איפור. ניתן להסיר באמצעותם מייק אפ, סומק, שאריות צבע מהגבות ועוד.
כאשר את עושה שימוש במגבונים מסוג זה, חשוב לשים לב שאת טופחת בעדינות על העור ועל הריסים שלך.
ניקוי מהיר וחזק עלול לתלוש את הריסים שלך ולפגוע בעור הפנים.
אם את דואגת שהמגבונים לא יורידו את האיפור שקרוב מאוד לעור כמו קונסילר או פודרה, את יכולה להיות רגועה, המגבונים מכילים חומרים שמאפשרים להוריד בקלות את כל השכבות האיפור.

  1. שטיפת פנים עם סבון פנים

ניתן להסיר איפור קל באמצעות שטיפת פנים עם סבון פנים. מדובר באיפור קליל ויום יומי שאינו כולל פודרה, מייק אפ, קונסילר וכו', אלא מסקרה בלבד או שילוב של סומק עם עיפרון עיניים.
במצבים שבהם התאפרת ב"איפור כבד", ניתן ואף מומלץ לשטוף את הפנים עם סבון פנים לאחר שהסרת את כל האיפור באמצעות מגבונים. כך תוכלי לרענן את העור. לאחר שטיפת הפנים מומלץ למרוח שכבה דקה של קרם פנים שיאפשר לעור שלך לקבל לחות.

  1. מגבונים לחים

אנו מוכרחים לציין כי מומחים מתחום העור ממליצים להשתמש במגבונים לחים אך ורק במצבים שבהם את מוצאת את עצמך עם איפור על הפנים ואין לך את שתי האפשרויות שנכתבו לעיל בקרבת מקום.
בחרנו להוסיף את האפשרות הזו מכיוון שאנחנו יודעים שיש מגבונים לחים בכל בית.
בכל אופן, כדי שתשמרי על הריסים שלך, עדיף שתסירי את האיפור עם מגבונים לחים מאשר שלא תורידי בכלל.
שימי לב, כשאת מסירה מסקרה ושאריות עיפרון מהעיניים, עשי זאת בעדינות כדי לא לפגוע בריסים ובעור.עד כאן 3 האפשרויות המומלצות להסרת איפור לעיניים מבלי לפגוע בריסים.
אנו חוזרים ומציינים כי 2 האפשרויות הראשונות הן המומלצות ביותר עבורך. האפשרות השלישית מתאימה למי מכן שנמצאות הרבה מחוץ לבית ומעוניינות בדרך קלה וזמינה להסיר איפור.
כדי שתוכלי לשמור על הריסים שלך, אנו ממליצים לקחת אתך בתיק מגבונים להסרת איפור. הם קלילים ולא תופסים הרבה מקום.

לעוד טיפים שווים>>bring.org.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן