כבר הכרתם את קולקציית המצעים של דיסני?

תוכן עניינים

אם אפשר היה להפוך כל ערב שאנו מנסים להרדים את הילדים שלנו לחוויה – לא היינו עושים את זה? לפעמים, כל מה שצריך כדי להפוך את הערב לפשוט ומהנה יותר הוא לתבל אותו בכמה מהדמויות המוכרות והאהובות ביותר בעולם על הילדים – דמויות דיסני. ולא, הם לא רק לילדים. 

לילה של כוכבים

כמו אופנה שלעולם לא תחלוף, מיקי ומיני מאוס הם שתיים מהדמויות המוכרות ביותר בעולם והן בכל מקום. על ספלי השוקו והקפה, מככבים על הפוסטרים של הסרטים הטובים והמוכרים, באקססוריז נלווים כמו משקפיים, תיקים וארנקים וכעת – גם על המצעים שלך. ניתן להשיג אותם בחנויות הרשת במגוון צבעים וגדלים ולהפתיע את הילדים עם מצעים ייחודיים. 

מצעים שילדים אוהבים 

עולמם של הילדים שלנו מוצף בלא מעט גירויים מסביב לשעון ללא שליטה. לפעמים, כל מה שצריך כדי לחזור לנקודת האיזון הוא החזרה הביתה למקום מוכר ואהוב, כזה שמפנה מקום לדברים שהם באמת אוהבים. אם במשפחה שלך אוהבים את הדמויות הקסומות של דיסני, מדובר בהשקעה במצעים שתהפוך את עולמם של הילדים שלך לעשיר ומהנה יותר. כאשר ילדים בוחרים את המצעים בהם הם מתעטפים כל לילה, הם בוחרים באופן אקטיבי בחוויה שיכולה לעשות להם רק טוב. 

משתלבים בעיצוב חדר הילדים

כמה מילים על עיצוב חדרי ילדים- אנו נוטים לעיתים להיענות ללא מעט רעיונות ובקשות של הילדים שלנו בכל הנוגע לעיצוב החדר שלהם. בזמן קצר הדברים עלולים לצאת משליטה ונקבל סחרחורת של צבעים, מותגים ואביזרים שאין בהם יותר מדי שימוש. אולם, אם נכתיב מראש את הטון של הצבעים ונאפשר משחק בטקסטיל כמו וילונות ומצעים, נקבל חדר שממנו כולם יהיו מרוצים. בין אם בחרנו במצעים סולידיים או צבעוניים יותר – הדמויות האהובות יכולות להשתלב בכל מצב.
כעת, דיסני הום בשיתוף אקסטרה ריטייל מאפשרת להורים ליהנות מכל העולמות. השקעה במצעים איכותיים עבור הילדים שלך, לצד חשיפה למהדורה מעוצבת וייחודית של הדמויות האייקוניות והאהובות מכולן. הילדים שלך פשוט יגידו לך תודה – ולילה טוב. 

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן