טיפים שווים לשדרוג החתונה שלכם

תוכן עניינים

ניתן לומר שכבר דובר רבות על הצורך של להשאיר חותם עם החתונה אשר תבלוט מעל כל האחרים. לפעמים זה בא על ידי ביטוי בתקציבים גדולים יותר אשר משדרגים את האירועים ולפעמים כל מה שצריך זה מוטיב אחד , נושא קצת שונה ואחר, פריטים אשר יחרטו בזיכרון, והם לא חייבים לעלות כל כך הרבה כסף, במיוחד אם בחרתם בחתונה בסכנון  "עשו זאת בעצמכם", הנה כמה טיפים שונים לשדרוג החתונה שלכם.

מיקום החתונה

חלק גדול ממכם ירצו להתחתן בגן קסום, בזמן שאחרים דווקא יעדיפו בחוף הים או בכלל בפארק טבעי וחלק לא יוותרו בכלל על החוויה של אולם החתונות. החשוב ביותר זה למצוא את המקום אשר אליו כולם יוכלו להגיע גם אם הם יגיעו ממחוזות רחוקים. היום יש שני טרנדים חדש, תחילה כולם מזמינים אוטובוסים לחתונה אשר אוספים את האורחים מהבית או מנקודה אחת מרכזית ובסופו של הערב, גם אם זה אומר בשעות הקטנות של הלילה, האוטובוסים מחזירים אותם הביתה. לגבי הטרנד השני מדובר על קנייה של זוהרים לחתונה לטובה הנאה. אתם יכולים לתכנן את ההחזרה של האורחים מראש ככה שבני המשפחה המבוגרים יוכלו לנסוע הביתה בחצות והחברים ישארו איתכם לשתות ולרקוד ברחבה עם זוהרים לחתונה עד שלוש ארבע או אפילו חמש בבוקר.

ליצור הבדל מכולם

כאשר אתם מתכננים חתונה וחושבים איך אפשר לבדל אותה משאר החתונות, יש לא מעט דרכים יצירתיות מאוד לעשות את זה, ולפעמים כל מה שאתם צריכים זה חשיבה מחוץ אל הקופסא וקצת אומץ. זוג אשר רוצה שהחתונה שלו אכן תהיה שונה באופן מהותי, יוכל לעשות זאת דרך בניה של קונספט שונה לאירוע. הקונספט יכול להיות ברמת הנושא אשר ילווה את האירוע לאורך כל הערב כמו חתונת סופרלנד, זוהרים לחתונה, חתונה בטבע או חתונה בסגנון ישראלי וצבעוני מאוד. הקונספט שלכם יכול להתחיל כבר מהצעדים הראשונים בשלב של ה save the date דרך עיצוב ספציפי וייחודי אשר ישקף את הנושא ועד אפילו למתנות אשר יחולקו לאורחים בסוף האירוע. 

"Love" sign lit up at Wedding Reception.
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

שמלות כלה 2022

שמלות כלה קולקציה 2022 באות עם בשורה משמחת. בניגוד לשנים של הפנדמיק העולמי סוף סוף התחושה המודאגת מוחלפת באופטימיות ובהתרגשות רעננה כאשר הכלות חשות ורואות

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן