חברת הכל לים

תוכן עניינים
הכל לים

שטיפות גשם אחרונות וכמה ימים שמשיים מזכירים לנו שהקיץ כבר ממש מעבר לפינה, וזה אומר שעונת הרחצה מתקרבת בצעדים גדולים ומרגשים לעברנו. מה שאומר שזה זמן טוב להתחיל להצטייד במוצרים שיהפכו לנו כל חופשת קיץ סטנדרטית לחופשה מהסרטים ויעצימו לנו את החוויה, לשם כך נזכיר ונאמר כי יש חברות שמציעות מוצרי ים , ולא רק, אבל חברה כזאת עוד לא הכרתם.

חברת הכל לים


הכירו את חברת הכל לים, חברה ותיקה שתופסת מקום נכבד מאוד בארץ כבר משנת 1977. הניסיון והמקצועיות שהיא רכשה עם השנים הובילה אותה לייצר מגוון רחב של מוצרים – מרשתות צל ומוצרי הצללה, דרך סירות מתנפחים ואבובים, ולמי שאוהב טיולים וקמפינג תשמחו לגלות שיש  גם מחלקה שלמה לציוד למטיילים.


על שירותי החברה

החברה מציעה שירותים לכל רחבי הארץ לפי תחומי ההתמחות שלה המסודרים לפי מחלקות למשל, מחלקת מתנפחים שמתמחה בכל הקשור לסירות דינגי, בננות, אבובים מתנפחים וכו׳, מציעה שירותי תיקון סירות ומתנפחים ומוכרת אביזרים וחלקי חילוף לסירות אלו.

כמו כן, כחלק משירותי החברה הנוספים, תוכלו אפילו למצוא מתפרת ברזנטים ולהזמין לכם ברזנט בהתאם לצורך ולפי מידה קיימת או בהתאמה אישית ולתפור כיסויים לכל מטרה למשל כיסויים למטבחי גינה, כיסויים לעגלות ועוד.


אנחנו כספקי שירותים לחברות וארגונים מובילים בארץ



חברות וארגונים מובילים בארץ בחרו בנו בתור מספקי השירותים שלהם. אנחנו עובדים עם חברות וארגונים ציבוריים כמו חברת החשמל, הטכניון, אוניברסיטת חיפה ועוד וכחלק מהעשייה שלנו בחברה, אנחנו מספקים להם ברזנטים בתפירה אישית.


אנחנו כספקי שירותים בשבילכם



חברת הכל לים יחד עם חברי הצוות בה עובדת בשיתוף פעולה אחד כדי לייצר עבור כל לקוחותינו את המוצר האיכותי ביותר במחירים הנוחים ביותר בשוק.

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים וציוד לים, לגינה שלכם בבית ולטיולים משמשיות מקצועיות לבתי קפה ומסעדות ועד לסככות חניה לרכב שאותם אנחנו מייצרים במיוחד בשבילכם כדי לספק לכם את השירות והמוצר הטוב ביותר.

אנחנו בחברה מאמינים ששיתוף פעולה הוא ערך עליון, ולכן נעשה הכל כדי להוציא אתכם מרוצים עד כמה שניתן.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

הזדמנות נדירה: השקעה במגרשים למכירה בישראל

הביקוש לדירות בישראל גואה, ועימו גם מחירי הדיור. רבים מוצאים עצמם מתקשים לרכוש דירה, וחיפוש אחר פתרונות יצירתיים להשקעה נדל"נית הופך לדחוף יותר ויותר. השקעה במגרשים למכירה עשויה להיות פתרון אטרקטיבי עבור משקיעים המחפשים תשואה גבוהה לטווח ארוך.

קרא עוד »

מה זה מטבעות דיגיטליים?

מטבעות דיגיטליים, הידועים גם כקריפטו, הם תופעה שצומחת במהירות וצוברת אחיזה משמעותית בשוק. הם מציעים למשקיעים ולמשתמשים רגילים דרך חלופית לבצע עסקאות כספים מבלי הצורך

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן