זכויות הילדים בגירושין

תוכן עניינים

על הליך גירושין יש מיתוסים רבים, בין היתר שמדובר בהליך ארוך וכואב לכלל הצדדים, ושתמיד ייצאו ממנו במפח נפש. מדובר בפחדים גדולים עוד יותר כאשר מעורבים בסיפור גם ילדים, משום שכהורים אנו רוצים כמה שפחות לפגוע בהם. האם יש לילדים זכויות בגירושין? מה חשוב לדעת לגבי זכויות הילדים בגירושין? אם החלטנו להתגרש מה ההשלכות של החלטה זו? מידע זה יפורט במאמר בהרחבה.

זכויות הילדים בגירושין: כל מה שחשוב לדעת

יש מספר דברים שחשוב לדעת על זכויות הילדים בגירושין. אם כזוג לקחתם החלטה להתגרש, מדובר בהחלטה בקנה מידה גדול שלה השלכות מרחיקות לכת. ההחלטה להתגרש לא תמיד קלה, במיוחד כשמעורבים ילדים בסיפור ואנו רוצים להבטיח מינימום פגיעה בהם. על מנת לעבור הליך גירושין בקלות ובמינימום פגיעה בסבל לצדדים, וגם לילדים, חשוב להכיר מה הן זכויות הילדים בגירושין.

האם יש לילדים זכויות בגירושין

לילדים זה לא קל לראות את המבנה המשפחתי מתפרק אך לעיתים מדובר על מצב עדיף לעומת המצב הקודם. הילדים יוכלו לעבור בין ההורים לפי הסכמים מסוימים כך שהילד לא ייפגע ויראה את כל אחד מהוריו כמה שיותר. במיוחד ייתכן שהילד שהוריו בחרו להתגרש זכאי לתשלום קבוע מצד האב, ויתכן שיש לחשב את הסדרי התשלום והראיה. 

ההחלטה להתגרש והשלכותיה עבור הילדים

להחלטה להתגרש יש השלכות עבור כל הצדדים, וגם עבור הילדים. משום שאתם רוצים לוודא שזכויות הילדים לא נפגעות כדאי להתייעץ עם עורך דין גירושין מקצועי ומוסמך שמכיר את זכויות הילדים בגירושין. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את התהליך בצורה הנכונה עם מינימום פגיעות לצדדים השונים. 

לסיכום

ההחלטה להתגרש היא החלטה כבדת משקל וחשוב להתחשב בגורמים רבים כאשר בוחרים ללכת איתה עד הסוף. על מנת שזכויות הילדים בגירושין לא יפגעו, כאשר מחליטים להתגרש חשוב לעבור את התהליך בליווי של עורך דין גירושין מוסמך שיוכל לסייע לכם וללוות אתכם לאורך ההליך. זכרו כי אתם לא לבד ותמיד יש מי שיסייע לכם. הליך גירושין לא חייב לכאוב אם הוא נעשה כמו שצריך.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו
The lawyer is giving legal advice..

מהי תביעת אבהות?

תביעת אבהות הינה תביעה הצהרתית שנועדה עבור אדם המעוניין להוכיח את אבהותו על קטין. חלק מהתביעות נעשות באמצעות בדיקה גנטית. ויש להם השלכות על זכויות

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן