השמנים האתריים שיסייעו לך להפיג מתח וחרדה

תוכן עניינים

תחושות חרדה ומתח יכולים ללוות אותנו במהלך היום, במהלך הלילה, ולפגוע בתפקוד הכללי שלנו לאורך זמן. ישנם שמנים אתרים ייחודיים היכולים לסייע בהקלת התחושות המעיקות הללו. 

אילו שמנים יכולים להפיג מתח וחרדה?

ישנם כמה שמנים עיקריים אשר רלוונטיים לסיוע במצב זה:

קמומיל – קמומיל הוא פרח בעל ניחוח נעים אשר גורם לתחושת ישנוניות ורוגע. לקמומיל סגולות נפשיות פיזיות כאחד, והוא מסייע באופן ישיר להירדמות מהירה, ושינה מלאה וטובה. את הקמומיל אפשר לשתות בתור חליטת תה או בתור שמן אתרי. 

לבנדר – לבנדר הוא פרח בעל גוון סגלגל, ויש לו השפעה ישירה על מערכת העצבים, ואף הוכח מדעית כי הוא מפחית חרדה, משפר מצב רוח כללי ומסייע לשינה טובה. ריחו של הלבנדר נקלט על ידי חוש הריח שלנו, משפיע על מערכת העצבים וגם על הנפש. 

שמן אתרין יסמין  – השם המדעי של צמח זה הוא "jasminum יסמין", והוא בעל ריח עדין יותר מאשר הקמומיל והלבנדר. פרח זה גורם לתחושת עילאיות ומרגיע כעס.

לסיכום

לשמנים אתרים השפעה ישירה וחיובית על המועקות והתחושות השליליות שעלולות ללוות אותנו לאורך זמן. אם אתם מחפשים רוגע ושקט, שמנים אתרים יכולים להיות התשובה המתאימה עבורכם.

    •  
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

כל מה שרציתם לדעת על הדברה

הדברה היא מרכיב חיוני בשמירה על הבריאות והבטיחות של הבתים, הגנים ומקומות העבודה שלנו. נושא ההדברה חשוב בעיקר תוך התמקדות בסוגי ההדברות, סוגי מזיקים ומחירי

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן