הקיץ הגיע ואיתו גם… העור היבש

תוכן עניינים

עור יבש הוא תופעה לא נעימה שיכולה להפריע מאוד למי שלוקה בה. היא משפיעה בצורה שונה על כל אדם לפי גיל, מצב רפואי והרגלי רחצה, אך בסופו של דבר יכולה תמיד להופיע בהתאם לעונה. כיום יש ידע רב בנוגע למקור לתופעה הזאת ולטיפול בה, ועם כמה צעדים פשוטים ניתן למגר אותה בקלות רבה. הנה מספר פרטי מידע על יובש בעור ועל דרך הטיפול.

מה זה עור יבש? למה זה קורה?

עור יבש נגרם כתוצאה מחוסר שומניות של השכבה החיצונית ביותר של העור של בני האדם. כתוצאה מכך נוצר עור מחוספס ולא נעים למגע. הגורמים העיקריים לתופעה זו הם לחות נמוכה שמשתנה לפי העונה, גיל, מחלות עור, רחיצות ממושכות במקלחת, ועוד מספר גורמים.

טיפולים לעור יבש

עור יבש ניתן לטיפול במספר דרכים. כהתחלה, ניתן להפחית את מספר המקלחות. בנוסף, יש להשתמש בסבונים מיוחדים שפחות מקטינים את רמת השומניות של העור. קרם לחות הוא פתרון טוב מאוד לטיפול בתופעה, מאחר והוא עובד מצוין וניתן להשיג אותו בקלות בחנויות. הפחתה במספר הרחיצות של הידיים עם סבון גם עשויה לעזור למגר את התופעה.

לסיכום

עור יבש הוא תופעה שהיא אמנם לא אטרקטיבית, אך למזלנו יכולה לעבור בקלות ובמהירות אם מטפלים בה כמו שצריך. דרכי הטיפול הן פשוטות ולא יקרות, לכן לא צריך לעבוד קשה כדי להיפטר ממנו.

צריכים עזרה של מומחים?

אם גם אתם סובלים מעור יבש, אתם מוזמנים לקבל ייעוץ חינם מחברת קמדיס המתמחה בפתרונות לבעיות אור, גרד, פסוריאסיז ועוד. מלאו את הפרטים הבאים לייצירת קשר עם קמדיס:

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

כל מה שרציתם לדעת על הדברה

הדברה היא מרכיב חיוני בשמירה על הבריאות והבטיחות של הבתים, הגנים ומקומות העבודה שלנו. נושא ההדברה חשוב בעיקר תוך התמקדות בסוגי ההדברות, סוגי מזיקים ומחירי

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן