הילדים לא אוהבים להתקלח? 5 שיטות פשוטות לגרום להם לרצות להיכנס למקלחת

תוכן עניינים

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שיש לכם ילדים מתחת לגיל שנתיים שלא מוכנים להיכנס למקלחת מידי ערב.
אנחנו בעצמנו הורים לפעוטות שסירבו עד לא מזמן להיכנס למקלחת. כן, קראתם נכון, הפעוטות שלנו היום כבר לא מסרבים, הם מחכים למקלחת ואפילו שואלים את הגננת בפעוטון מתי הם ייכנסו למקלחת.
כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מכל הטוב הזה, כתבנו עבורכם 5 שיטות פשוטות שאנחנו פעלנו לפיהן. השיטות הללו יגרמו לילדים שלכם לרצות להיכנס למקלחת 3 פעמים ביום. להלן השיטות הללו:

תאפשרו להם לשחק על מתקני שעשועים רק לאחר מקלחת

  1. תאפשרו להם לשחק על מתקני שעשועים רק לאחר מקלחת

אם יש לכם מתקני שעשועים מיוחדים בחצר, אתם יכולים לאפשר לילדים לשחק בהם רק לאחר זמן מקלחת.
אתם תראו שלא תספיקו לסיים את המשפט והילדים כבר יעמדו מולכם ויחכו שתפשיטו אותם.
הם יעשו הכול כדי לשחק במתקני השעשועים אם תציבו להם עובדה מראש שאלו מתקנים שפתוחים אך ורק לילדים שמתקלחים.

תגידו להם שאתם מוכנים לוותר על גדר הביטחון אם ייכנסו להתקלח

אם יש לכם בבית גדרות ביטחון לתינוקות, אתם כנראה עושים בהן שימוש בזמן שהתינוק זוחל במטבח ואתם עוסקים בבישולים. אתם בטח יודעים כי יש תינוקות שרואים בגדר זו כמגבילה. היא חוצצת ביניכם ולא מאפשרת להם לזחול או ללכת אליכם כאשר אתם במרחק נגיעה. תנסו יום אחד להגיד לקטנטנים שלכם שאתם מוכנים לוותר על גדר הביטחון בתנאי שהם ייכנסו להתקלח. אתם תראו שזו שיטה שעובדת באופן מידי (רק חשוב שתעשו זאת ביום שבו אתם לא מבשלים, אלא מפנים זמן איכות עם הילדים).

תכניסו אל האמבטיה צעצועים לתינוקות

משחקי אמבטיה זו התשובה לכל ההורים המתוסכלים. ניתן לקנות את המשחקים הללו בחנויות הצעצועים. אם אתם רוצים לנסות את השיטה הזו היום ואין לכם משחקי אמבטיה, דעו שאתם יכולים פשוט לבחור צעצועים לתינוקות שיש לכם בבית. חשוב שתבחרו בקפידה את הצעצועים ותבדקו שהם אכן מתאימים לשימוש עם מים אנחנו למשל לא היינו מוותרים על אוניברסיטה לתינוק במקרה הזה ובוחרים יותר בצעצועים קטנים מפלסטיק.

חברה מומלצת מאוד למשחקים לאמבטיה היא חברת "היליס" – עם מחירים נוחים ותו תקן ישראלי לכל המוצרים שלהם תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את המוצר הטוב ביותר עבור הכסף שלכם.
משחקים לאמבטיה מבית היליס כוללים מגוון רחב של משחקים דמויי ברווזים וחיות חמודות אחרות.

תערכו את האמבטיה לאחר משחק על משטח הפעילות

ילדים שמשחקים על משטחי פעילות בשעות הערב עשויים להיות עייפים יותר מילדים שצופים בטלויזיה או מבצעים פעולה קלילה אחרת. לכן, כדאי שתפתחו את משטח הפעילות לקראת שעות הערב ותאפשרו לילדים לשחק עליו כדי שיתעייף ויגיע במהירות אל המקלחת, רק כדי שיוכל כבר ללכת לישון.

תאפשרו להם לשחק בצעצועים מסוימים רק לאחר מקלחת

אם יש לכם למשל משחקי הרכבה לתינוקות שאתם יודעים שהילדים מאוד אוהבים, כדאי שתשמרו אותם בחדר הילדים ותאמרו להם שאלו משחקים שאפשר לשחק בהם רק לאחר האמבטיה. אתם תגלו מהר מאוד שהילדים ירוצו לחדר האמבטיה כדי שיוכלו להספיק לשחק במשחקים האהובים עליהם.

אם אתם מחפשים עוד תוכן איכותי על משפחה וילדים כנסו לאתר – feed.org.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן