הטיפים הכי טובים לאיפור בסיסי שישדרגו את הלוק

תוכן עניינים

האיפור הכי אופנתי היום הוא איפור בסיסי שייתן לך מראה שלא התאמצת יותר מידי בבוקר ותיראי בדיוק כפי שאת. אז איך תעשי את זה בצורה נכונה? הנה כל הטיפים לאיפור בסיסי.

השתמשי במייקאפ טבעי בצבעים שלך

הכלל הראשון באיפור טבעי הוא שהוא כאילו התעוררת כך בבוקר ככל הניתן. כשאת בוחרת את המייקאפ שלך, הכי חשוב שבחרי באחד המתאים לגוון עורך בצורה מדויקת. השתדלי שלא למרוח כמות גדולה מידי של מייקאפ על מנת שלא יהיה ניכר לעין.

מרחי אודם הדומה לגוון השפתיים שלך

האודם אמור להבליט את השפתיים שלך, אך כשמדובר במראה טבעי הוא לא אמור להבליט מידי. לכן כדאי לבחור בגוון אודם הדומה לצבע השפתיים שלך למראה טבעי. תוכלי להשתמש בליפסטיק שקוף לברק בלבד.

השתמשי בברונזר וסומק במידה

ברונזר יבליט לך את עצמות הלחיים וסומק ייתן לך מראה של חיות. השתדלי להשתמש בהם במידה מתונה על מנת שלא יהיו בולטים, כך שתיראי עם סומק לחיים טבעי. 

אפרי בעדינות את העיניים

השתדלי לאפר כמה שפחות את העיניים שלך למראה טבעי. תוכלי להשתמש בברונזר כצללית או בכל צללית הדומה לצבע עורך ולמרוח מסקרה על הריסים להארכתם, או להסתפק במריחה דקה של אייליינר להגדלת העיניים שלך. 

רוצה לקבל עוד טיפים בלעדיים לאיפור, טיפוח וסטייל? הכנסו לאתר מישמיש לכל העדכונים החשובים!

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

מעבר לאופנה: תיקים Vegan Friendly

בעולם המודרני, שבו גידול במודעות סביבתית ואתית משפיע על תחומים רבים של חיינו, תעשיית האופנה נתקלת באתגרים חדשים. הלקוחות של היום אינם רק מחפשים מוצרי אופנה איכותיים ואטרקטיביים, אלא במקביל לוקחים בחשבון יותר ויותר את ההשפעות הסביבתיות והאתיות של רכישותיהם.

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן