הגשת תביעה לפינוי מושכר

תוכן עניינים

אנשים רבים בישראל שנת 2022 מחזיקים בנכס כגון דירה אותה הם בוחרים להשכיר לאנשים אחרים. במקרים רבים הליך ההשכרה פועל באופן רגוע ומסודר והשוכרים אכן משלמים את שכר הדירה בזמן. אך מה קורה כאשר אין זה מתנהל כך, וכאשר השוכרים עושים בעיות? יתכן שהשוכר מבצע נזק מכוון בדירה או שהוא פשוט מפסיק לשלם שכר דירה. במקרים כאלו מומלץ לפעול כדי לפנות שוכר מדירה בסיוע של עורך דין מקצועי ומוסמך לעניינים אלו.

השוכר עושה בעיות? כך תפעלו

אם בבעלותכם דירה ואתם משכירים אותה לשוכרים אתם וודאי יודעים שעלולות לצוץ בעיות מכל סוג. גם אם דאגתם שהשוכר יחתום על חוזה וגם אם השוכר דאג לשלם בהתחלה את התשלומים בזמן, לא חסרות סיבות שיביאו לכך שבשלב מסוים השוכר יפסיק לשלם את שכר הדירה ויפסיק להיות זמין כלפיכם. יתכן אפילו שהשוכר מבצע נזק לדירה ואתם חייבים להתערב על ידי הפינוי שלו. עם זאת, יש מספר פעולות שניתן לבצע לפני שפונים להליך ומחליטים לפנות שוכר.

מה עושים לפני שמחליטים לפנות שוכר

אם מחליטים לפנות שוכר חשוב להכיר מספר פעולות שכדאי לבצע לפני כן. חשוב לנסות ליצור קשר מכל סוג עם השוכר ולהתריע לו מראש כדי לנסות לפתור את הבעיות שצצו אתו בדרכי שלום. יתכן שהשוכר ישתכנע ותוכלו לפתור את החיכוכים בניכם ללא צורך באדם חיצוני שיתערב. אם זה לא עוזר אין ברירה וחייבים לבחור בפתרון של לפנות שוכר.

פינוי מושכר: האם צריך להגיש תביעה

אם החלטתם בסופו של דבר לפנות שוכר שלכם יש לבצע הליך הגשת תביעה באופן מסודר בסיוע עורך דין מוסמך לעניין. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מבצעים את הדברים בצורה חוקית ומאורגנת ושהצדק נמצא לצידכם. בסופו של דבר, תמצו את זכויותיכם ואם לא תהיה ברירה תגרמו לפינוי השוכר שלכם כדי שתוכלו להכניס במקומו שוכרים אחרים שכן ישלמו את התשלומים. 

לסיכום

לעיתים אין ברירה ויש לפעול על מנת לפנות שוכר מדירתכם. ניתן לעשות זאת על ידי הגשת תביעה ובסיוע עורך דין. 

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו
The lawyer is giving legal advice..

מהי תביעת אבהות?

תביעת אבהות הינה תביעה הצהרתית שנועדה עבור אדם המעוניין להוכיח את אבהותו על קטין. חלק מהתביעות נעשות באמצעות בדיקה גנטית. ויש להם השלכות על זכויות

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן