הבדיקה השגרתית שעליכם להכיר: אולטראסאונד לצוואר.

תוכן עניינים

אנחנו חיים בתקופה מורכבת: זיהום אוויר מוגבר, תרבות עישון ומאכלים מהונדסים כימיקלית. אלו רק העיקריים בסיבות להדרדרות רפואית בקרב אנשים בשנים האחרונות.
ההדרדרות הרפואית הזו יכולה להגיע בצורות רבות, החל ממחלות קלות ועד למחלות קשות שעלולות אפילו להוביל למוות.
אז איך נמנעים ומגנים על הגוף שלנו? בעזרת 2 פעולות פשוטות:
1. מניעה – מראש נדאג לאכול בריא ולקיים אורח חיים בריא, שני אלו יפחיתו את הסיכוי שלנו לחלות במחלות קלות וקשות.
2. בדיקה שגרתית – נדאג לבדוק את מערכות הגוף כל פרק זמן כדי להבטיח שאנחנו לא מפתחים מחלה, ובמידה וכן נדע על זה בתחילתה ולפני שהיא מסובכת – דבר שמגדיל באופן משמעותי את סיכויי ההחלמה.
אז כמובן שיש מגוון רחב של בדיקות שגרתיות שאפשר לעשות אבל היום נתמד רק באחת: אולסטראסאונד לצוואר.

מה זה בכלל אולטראסאונד?
אולטראסאונד הוא מכשיר הרגיש לדחיסות של האוויר וצילילים במרחב. המכשיר קולט את הצלילים החוזרים מעצמים שונים ויודע לפרש אותם ולהעניק להם משמעות ויזואלית.
המכשיר מייצר צלילים בתחום תדרים שאנחנו כבני אדם לא יכולים לשמוע וקולט אותם, בעזרת התהליך הזה של הפקת הצליל – קליטה שלו ותרגום לתוצר ויזואלי אנחנו יכולים למפות ולגלות דברים מעניינים בתוך הגוף שלנו.

מה היתרונות של בדיקת אולטראסאונד?
התמונות שמופקות ממכשיר האולטראסאונד מגיעות בשידור חי אל הצג של המכשיר – מה שמאפשר ניתוח ראשוני באופן מיידי ואין צורך בהמתנה לתוצאות.
יתרון נוסף של ההליך הוא שהוא אינו פולשני או מזיק לבריאות שלנו – הצילום בשיטת אולטראסאונד נעשת בעזרת העברת המכשיר הייעודי על האיזור אותו אנחנו רוצים לצלם עם מעט חומר סיכה שיעזור להעברה חלקה ולמניעת חיכוך על העור.
למעט צום שנדרש בחלק מבדיקות האולטראסאונד אין שום צורך בהכנה מוקדמת לבדיקה זו. כל אלו הופכים אותה לבדיקה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הרפואה.

למה צריך לעשות אולטראסאונד לצוואר?
ישנם סיבות רבות שבגינם נרצה לעשות אולטראסאונד לצוואר, הנפוצות שבהן כוללות בדיקה של זרימת הדם בעורקים וורידים ראשיים, בדיקה של גידולים המופיעים באיזור הצוואר והכוונה מדויקת של מחט בעט ביצוע ביופסיה בצוואר.
היעילות של אולטראסאונד בצוואר באה לידי ביטוי בעיקר מהעובדה שהצוואר מעוגל ובעל מספר גדול של איברים וכלי דם חשובים – בצילום ניתן להגיע לאיזור מדויקים בצוואר ולשנות את ההדמייה בהתאם לצורך.

איפה עושים אולטראסאונד לצוואר?
בכדי לעשות אולטראסאונד לצוואר בבדיקה שגרתית ממומלץ לפנות לקליניקה פרטית, קליניקות אלו יבטיחו שהבדיקה תהיה מעמיקה ומקיפה.
לאחר סקר שוק מקיף מצאנו שהקליניקה של ד"ר משה יהודה לבדיקת אולטראסאונד צוואר היא המומלצת ביותר, המטופלים העידו על יחס אישי וחם, ושירות מהיר ומקצועי של דוקטור משה והצוות שלו.

לעוד כתבות בנושא רפואה וחדשנות, כנסו >> wizbiz.org.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

כל מה שרציתם לדעת על הדברה

הדברה היא מרכיב חיוני בשמירה על הבריאות והבטיחות של הבתים, הגנים ומקומות העבודה שלנו. נושא ההדברה חשוב בעיקר תוך התמקדות בסוגי ההדברות, סוגי מזיקים ומחירי

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן