ביטוח למכוני קוסמטיקה – אילו כיסויים הוא חייב לכלול?

תוכן עניינים

כל חברת ביטוח מציעה מגוון רחב של ביטוחים שונים עבור גברים ונשים כאחד. כל אחד רשאי לבחור את הביטוח שאמור לכסות אותו מכף רגל ועד ראש. זוהי הסיבה שבגללה למרביתנו יש כמות גדולה של ביטוחים שאמורים לסייע בתרחישים שונים. ישנו סיכוי סביר כי אפילו לא תדעו למנות בצורה מדויקת את כמות הביטוחים שרשומים על שמכם. אך אם יש לך עסק לקוסמטיקה, את חייבת שיהיה לך ביטוח מתאים. ביטוח למכוני קוסמטיקה הפך להיות לביטוח מבוקש מאוד בקרב נשים שעוסקות בתחום הזה. אילו כיסויים את צריכה שהביטוח הספציפי הזה יכלול בתוכו?

כיסוי למבנה עצמו

מכוני קוסמטיקה יושבים לרוב בקליניקות מפוארות שבהן המטפלת מקבלת את לקוחותיה. האווירה בתוך הקליניקה צריכה להיות נעימה מאוד, כך המטופלת תרגיש בנוח במקום. זוהי הסיבה שבגללה מדובר על מכונים יפים ומרשימים, כאלה שאמורים לשדר את מה שתרצו להוציא החוצה. ביטוח למכוני קוסמטיקה אמור לכלול בתוכו כיסוי למבנה עצמו שבו נמצאת הקליניקה. כך אם חלילה המבנה עצמו יפגע, תוכלו לקבל פיצוי ראוי שיאפשר לכם לשפץ אותו.

כיסוי לתכולת המכון

יצא לך לרכוש ציוד בעשרות אלפי שקלים עבור המכון החדש? את בוודאי גם תרצי לדעת כי יש מי ששומר על הכסף שלך. הרי ביום בהיר אחד עלולים לגנוב לך את כל הציוד שנמצא בתוך הקליניקה עצמה. ביטוח לקוסמטיקאיות חייב לכלול בתוכו סעיף שמבטח את כל התכולה במקום. כך תוכלי להיות בטוחה כי לא תמצאי את עצמך במצב שבו תאבדי את הציוד שרכשת בסכום גבוה. גם אם יקרה משהו לרכוש, תוכלי לבקש פיצוי הולם. תזכרו כי התכולה של מכון קוסמטיקה היא תכולה יקרה ומשמעותית לעבודה.

כיסוי אחריות מקצועית לקוסמטיקאית

בין שלל הכיסויים השונים, ניתן יהיה למצוא גם ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאית. מדובר על כיסוי שמטרתו העיקרית למנוע מצב שבו אחת מהלקוחות תחליט לתבוע אותך. הרי תמיד תוכלי להתמודד עם לקוחות לא מרוצות, כאלה שרק מחפשות אקשן. הכיסוי הזה יאפשר לך לקבל הגנה מלאה מפני הוצאות משפט שונות. יהיה לך אל מי לפנות על מנת לקבל פיצוי שיאפשר לך להמשיך לעבוד ללא הסחות דעת מכל סוג.

כיסוי אובדן הכנסה

ללא כל התראה מוקדמת מצאת את עצמך מאבדת את ההכנסות בעסק? ביטוח למכוני קוסמטיקה אמור לשמור עלייך גם בהקשר הזה. כמובן שהסיבה שבגללה נפסקה ההכנסה תשפיע על הפיצוי שאותו תקבלי. אך עדיין תוכלי לדעת כי יש לך אפשרות לקבל כסף גם במקרה שבו את כבר לא מכניסה כסף מהעסק. הרי כל עצמאי וכל עצמאית יודעים כי ההכנסות משתנות מחודש לחודש, ולא תוכלי לחיות במציאות לא ידועה. כאן את מקבלת קצת יציבות שתאפשר לך לעשות את מה שאת באמת אוהבת לעשות.

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן