אפשרויות השיווק העצמאיות שבעלי עסקים יכולים לנהל בקלות

תוכן עניינים

אם אתה בעל עסק קטן, סביר להניח שאתה מצד אחד מחפש לחסוך בעלויות תפעול העסק ומצד שני להגדיל ככה האפשר את מקורות ההכנסה. מקור הגידול הכי פשוט הוא יותר לקוחות, ואפשר להביא יותר לקוחות באמצעות שיווק. העניין הוא שיש גם רצון לחסוך כמה שאפשר וזה כבר יוצר התנגשות. אז אנחנו נסביר איך אפשר לעשות שיווק שהוא עצמאי לחלוטין וגם ברמה גבוהה.

חשבון גוגל לעסק שלי

גוגל מאפשרת לבעלי עסקים לפתוח כרטיסייה שתופיע בגוגל כאשר יחשפו את של המותג שלכם. החשבון הוא חינמי לחלוטין והוא מביא לתוצאות מעולות של חשיפה ומתן מידע רלוונטי ללקוחות הפוטנציאלים. כאן למשל תוכלו לראות כיצד הכרטיסייה מופיע לצידו השמאלי של המסך לאחר חיפוש של המותג "המכללה לשיווק דיגיטלי":

דרך כרטיסיית גוגל לעסק שלי תוכלו לקבוע כפתור "חיוג", כפתור "הוראות הגעה" כפתור גישה לאתר (הוא אפילו מציע לכם לבנות אתר בסיסי בקליק אבל זה לא באמת מומלץ) ועוד. אתם תקבלו מידע כמו מספר החשיפות החודשי של הכרטיסיה ואפשרות לעלות תכנים תחת לשונית "פוסטים". המידע שאפשר לתת על העסק הוא שעות וימי פתיחה, אודות העסק, לעלות תמונות ועוד. למי שעדיין אין, ממש מומלץ לפתוח חשבון גוגל לעסק שלי. כדי לתחיל, פשוט תחפשו בגוגל "גוגל לעסק שלי" ומשם הם יסבירו לכם איך להתגלגל.

חשבון אינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמה מדהימה להיחשף בפני קהלים, וממש לא משנה במה אתם עוסקים. אם נראה לכם שזה מתאים רק לדוגמניות, קונדיטוריות ועסקים עם סף ריגוש גבוהה, אז אתם ממש ממש טועים! אפשר ליצור תוכן ממכר ממש מכל דבר! סתם לדוגמה – נניח שאתם צבעים. אז כמה כבר יכול להיות מלהיב תוכן של צבעי? תתפלאו – אם תעלו תמונות של "לפני ואחרי", אנשים יתעניינו וירצו עוד. אם תעלו תוכל של צביעת מבנה בצילום על מהירות גבוהה (נניח פי 10), אז הוידאו יהיה מרתק כי יראו ממש סיכום זריז של כל המלאכה ועוד… אפשר ליצור תוכן שילהיב את המשתמשים באופן מעניין מאוד

קבוצה בפייסבוק

זה כבר מצריך ממש הרבה השקעה – אבל הרווח הפוטנציאלי של קבוצת פייסבוק שתהפוך בהמשך גם לקהילה של ממש, היא נכס לכל דבר ועניין. אם תפתחו קבוצת פייסבוק בעלת נישה וכללית מסודרים, אתם תוכלי להתגלגל למצב של ניהול קהילה עם אלפים ואפילו עשרות אלפיי לקוחות פוטנציאלים שיראו בכם כאוטוריטה בתחום.

כדי לנהל קבוצה שתהפוך בשלב מסויים לקהילה, יש צורך להעניק תוכן מאוד רלוונטי ואיכותי, כדי שאנשים ירצו לקחת בה חלק. כמו כן, צריך לאתר אנשים שחדרו לקבוצה והם בעלי פוטנציאל לפגיע במרקם שלה (בדרך כלל על ידי פרסום ספאם). השיטה הטובה ביותר ליצירת קהילה כזו, היא לשים לחלוטין את כל הרצון לפרסם בצד, ולהתרכז במתן תוכן איכותי. עבודה כזו של שנה תבטיח לכם עוד שנים רבות אחר כך של לקוחות מחזרים.

הכשרות מקצועיות

אם אתם בעניין של ללמוד לעבוד עם כלי פרסום מקצועיים שקשורים לשיווק דיגיטלי, אנחנו ממליצים על לימודים במכללה לשיווק דיגיטלי – בית ספר שהתוכן שלו מועבר כולו באופן מקוון עם קורסים כמו קורס בניית אתרים, קורס קידום אתרים, קורס פרסום בפייסבוק, קורס עיצוב גרפי ועוד. שם תוכלו לרכוש ידע וליהעזר בו לטובת שיווק עצמאי של העסק שלכם.

בהצלחה!

לעוד כתבות מעניינות >>brands.org.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

הזדמנות נדירה: השקעה במגרשים למכירה בישראל

הביקוש לדירות בישראל גואה, ועימו גם מחירי הדיור. רבים מוצאים עצמם מתקשים לרכוש דירה, וחיפוש אחר פתרונות יצירתיים להשקעה נדל"נית הופך לדחוף יותר ויותר. השקעה במגרשים למכירה עשויה להיות פתרון אטרקטיבי עבור משקיעים המחפשים תשואה גבוהה לטווח ארוך.

קרא עוד »

מה זה מטבעות דיגיטליים?

מטבעות דיגיטליים, הידועים גם כקריפטו, הם תופעה שצומחת במהירות וצוברת אחיזה משמעותית בשוק. הם מציעים למשקיעים ולמשתמשים רגילים דרך חלופית לבצע עסקאות כספים מבלי הצורך

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן