אלו הם מחדלי אבטחת המידע הגדולים ביותר של השנים האחרונות

תוכן עניינים

כשיש כל כך הרבה שירותים טכנולוגיים וכל כך הרבה קורה על גבי רשת האינטרנט, אין סיכוי שהכל יתנהל חלק. באגים בתוכנות שרת, פרצות אבטחה ועוד גורמים רבים יכולים להפוך מצרה קטנה לכלי ריגול ומחדל אבטחה. הכתבה לפניכם תסקור כמה מאירועי האטבחה הכי קיצוניים של השנים האחרונות.

פריצת קרן אפאצ'י

לפני כשנה בערך, התגלתה פרצת אבטחה בספריית הקוד שפיתחה קרן אפאצ'י, שקרויה log4j. לטענת מומחי סייבר, התגלתה פרצת אבטחה בספריית הקוד הזה במקרה במשחק הרשת "מיינקראפט". פרוטוקול זה נמצא בשימוש של כמעט כל חברה גדולה בעולם, ופריצת האבטחה בקוד זה הופכת את חברות אלו לחשופות לגמרי לפריצה. זמן להחליף חברת אבטחת מידע?

האקרים נגד מיקרוסופט

הנה עוד איום שמצריך חברת אבטחת מידע. בתחילת שנת 2021 ארגון האקרים סיני שם למטרה לפרוץ לשרתי מייקרוסופט. לאחר מתקפה שנמשכה שלושה חודשים, מעל לשולים אלף ארגונים נפגעו בארצות הברית, לא כולל סוכנויות ממשלתיות ומערכות בנקים ברחבי אירופה ואירו – אסיה. 

טוויץ'

ג'ף בזוס, זה הזמן להחליף את פרוטוקול אבטחת המידע. שירות הסטרימינג של אמאזון נפגע מפריצת האקרים למערכת אחרי שזוהתה טעות אנוש ברצף הקוד. כחמש מיליארד פרוטוקולים עסקי סטרימינג נחשפו ברשת על כל פרטיהם. 

אנדרואיד

שוב, שנת 2021 מכה שנית. מעל מאה מיליון חשבונות אנדרואיד נחשפו ברשת אחרי שהאקרים זיהו פריצת אבטחה בשירותי הענן של גוגל. מטריד. 

סיכום קצר וחשיבותה של אבטחה

חברת אבטחת מידע היא מיקור חוץ או מערך שלם שחייב להיות קיים בכל חברה גדולה. מאז פרוץ מגפת הקורונה, ככל שיותר עסקים עברו למרחב האינטרנטי, כך המידע האישי שלנו הפך ליותר ויותר נפוץ בתיעוד ברחבי הרשת. חברת אבטחת מידע יכולה גם לספק שירותי אבטחה לאתרי אינטרנט, חברות וארגונים בעלי מערכות מידע נרחבות וגם לבדוק את מוכנותם לאירוע אבטחה פוטנציאלי

כפי שניתן לראות, אם החברות הגדולות ביותר בעולם אינן עמידות בפני ארגוני האקרים ופורצים, תהיו בטוחים שגם אתם לא. זה הזמן לחבור לחברת אבטחת מידע. 

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

הזדמנות נדירה: השקעה במגרשים למכירה בישראל

הביקוש לדירות בישראל גואה, ועימו גם מחירי הדיור. רבים מוצאים עצמם מתקשים לרכוש דירה, וחיפוש אחר פתרונות יצירתיים להשקעה נדל"נית הופך לדחוף יותר ויותר. השקעה במגרשים למכירה עשויה להיות פתרון אטרקטיבי עבור משקיעים המחפשים תשואה גבוהה לטווח ארוך.

קרא עוד »

מה זה מטבעות דיגיטליים?

מטבעות דיגיטליים, הידועים גם כקריפטו, הם תופעה שצומחת במהירות וצוברת אחיזה משמעותית בשוק. הם מציעים למשקיעים ולמשתמשים רגילים דרך חלופית לבצע עסקאות כספים מבלי הצורך

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן