הנה מה שכדאי לדעת לפני שקונים OUTLET 

תוכן עניינים

אם חיפשתם מקומות שבהם תוכלו לקנות בגדים בהנחה,מכירות של בגדי OUTLET עשויות להיות בדיוק התשובה בשבילכם. על מנת שלא להישאר עם סחורה יותר מעונה אחת, רשתות וחנויות הבגדים בדרך כלל מוכרות את הבגדים העונתיים בסוף העונה, תחת קטגוריית SALE או OUTLET והמחירים רק באים לטובתכם. 

מה הם בגדי OUTLET?

בגדי אאוטלט הם בגדים בהנחה, או במחיר נמוך יותר מהסחורה הממוצעת. הסיבה למחירים הנמוכים יכולה להשתנות בין חנות לחנות:

  • על מנת לא 'להיתקע' עם סחורה עונתית למשך שנה שלמה, חנויות בגדים רבות מעדיפות להוריד את המחירים של בגדים אלו על מנת לחסל את המלאי. פעמים רבות נראה סיילים שכאלה על בגדי קיץ קצרים ואף על מעילים וסווצ'רים לחורף. 
  • על מנת לפנות לקהל נוסף – חנויות בגדים רבות מוכרות בגדים במחירים גבוהים יחסית. על מנת להגדיל את הקהל שלהן, פעמים רבות החנות תחזיק בקולקציית בגדי OUTLET מאיכות נמוכה יותר (אך לא בהכרח), וימכרו אותם במחירים נוחים יותר לכיס. 
  • פשטות – לפעמים חנויות הבגדים יוציאו קולקציות פשוטות יותר – אין הכוונה היא לאיכות נמוכה של חומרי הגלם או של המוצר הסופי, אלא פשוט בגדים ללא קישוטים מיותרים, כאלה שהייצור שלהם הוזל משמעותית ולכן החנות תחתוך גם את המחיר ללקוח ותמכור את הבגד כ-OUTLET. 

הסכנה בקניית בגדי OUTLET

לפעמים, הסוחרים ימכרו סחורה פגומה כחלק מקולקציית האאוטלט שלהם על מנת לצמצם נזקים. דוגמאות לפגמים קלים יכולות להיות תפירה עקומה בחלקים מסוימים של החולצה, חוטים לא גזומים ועוד… מלבד הפגמים הקטנים הללו, מותגים מסוימים מוכרים גרסה נחותה יותר של המוצר שלהם בחנויות בגדים, ומכאן התמחור הזול יותר. עבור חלק מהצרכנים זו אולי לא בעיה כל כך גדולה, אבל זו עובדה שחייבים לקבל על מנת לנהל את הציפיות שלנו בקניות בחנויות אאוטלט.

מבחר גדול יותר

מכיוון שחנויות OUTLET נושאות בדרך כלל גם סחורה מחוץ לעונה, קל יותר להשיג פריט לבוש מהאופנה הקודמת או מהשנה שעברה – מה שהופך את המלאי של חנויות ה-OUTLET לרחב ומגוון. חנויות אלה זוכות להערכה רבה בקרב צרכנים שרוצים סגנון מסוים שנחשב מיושן מעט, ולכאלה שאוהבים מבחר. הרבה אפשרויות בחירה (אופנתיות או לא) היא דרך נוחה לסמן את כל הפריטים ברשימת קניות ולהתעדכן בסגנון המועדף עליך.

מלאי מידות מוגבל

כאמור, בגדים ואביזרים שנמצאים לרוב בחנויות OUTLET יכולים להיות מעונות קודמות או פריטים בתנועה איטית של שמות מותגים פופולריים. בדרך כלל, פריטי הלבוש הנמכרים בחנויות אאוטלט עשויים להגיע במידות מוגבלות בהשוואה לאלה שנמצאים בקניונים או בחנויות קמעונאיות אחרות. חשוב מאוד לזכור זאת כאשר יוצאים לשופינג OUTLET, במיוחד כאשר כבר הנחת את לבך על חולצה מלפני שתי עונות.

חנויות OUTLET הן חנויות מהם נהנים צרכנים רבים שרוצים לקנות פריטים מהמותגים האהובים עליהם ומבלי לבזבז יותר מדי. שימו לב שלמרות שחנויות האופנה האלו מציעות הנחות משמעותיות, ייתכן כי בחנויות אלו יהיו פריטים באיכות מפוקפקת יותר או בגדים המגיעים לפעמים במידות מוגבלות. מפגמים קלים כמו תפירה לא אחידה ועד חומר נחות יחסית לאלה שנמצאים בבוטיקים. דאגו לברר את טיב הסחורה לפני שאתם קונים את הבגדים שלכם.

מחפשת בגדי אאוטלט איכותיים? היכנסי לקטלוג ה- OUTLET של Gertrud

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

מעבר לאופנה: תיקים Vegan Friendly

בעולם המודרני, שבו גידול במודעות סביבתית ואתית משפיע על תחומים רבים של חיינו, תעשיית האופנה נתקלת באתגרים חדשים. הלקוחות של היום אינם רק מחפשים מוצרי אופנה איכותיים ואטרקטיביים, אלא במקביל לוקחים בחשבון יותר ויותר את ההשפעות הסביבתיות והאתיות של רכישותיהם.

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן