איך ניתן לאזן באופן יעיל חיי משפחה וקריירת עבודה?

תוכן עניינים

הדבר הכי חשוב לנו בעולם הוא המשפחה שלנו. אבל, כדי לתת לה את הטוב ביותר אנחנו צריכים גם לתחזק קריירה טובה ומצליחה. בנוסף, קריירה טובה גם לפיתוח העצמי והזנחתה יכולה להוביל לטינה כלפי המשפחה. בדיוק מסיבות אלו חשוב למצוא את האיזון בחיי חיי משפחה טובים ובריאים לבין קריירת עבודה

קבעו עוגנים

עוגנים אלו זמנים קבועים בהם אתם מפנים את כל לוח הזמנים שלכם כדי להיות כל המשפחה ביחד. כל משפחה קובעת מספר עוגנים אחר. משפחה אחת יכולה לקבוע שכל ערב בשעה שמונה, כלל בני המשפחה חוזרים הביתה ואוכלים יחדיו ארוחת ערב, ומשפחה אחרת יכולה לקבוע שבכל יום שבת יוצאת המשפחה לטייל.

התאימו את מספר העוגנים לאינטנסיביות הקריירה שלכם, אך חשוב שלא תפסידו עוגן בגללה. זכרו שהדבר שומר על יציבות.

התעניינו בחיי האחרים

שאלו את ילדכם ואת בן זוגכם שאלות השאלות הטובות ביותר שמראות התעניינות והקשה הן שאלות המשך לסיפורים קודמים. אם הבן סיפר לכם שהמורה כעסה עליו, ביום למחרת הקפידו לשאול – מה היה היום? האם עדיין כעסה?

הדבר יגרום לבני משפחתכם לא להרגיש שאכפת לכם רק מעצמכם ומהקריירה שלכם. אך, יש גם צד שני למטבע. הקפידו לשתף גם מה עובר עליכם כדי שכולם ירגישו מעורבים, ושהקריירה שלכם לא תהיה נושא טאבו.

אל תתביישו לבקש עזרה

זה לא סוד שקריירה מעמיסה, ואי אפשר לעבוד עד שעה מאוחרת, ובמקביל גם לעזור לילדכם בשיעורי בית. בקשו עזרה מהשכנים, מהפרטנר, מסבא וסבתא או מהורים של חבריהם. אל תחשבו שזה לא בסדר לא להצליח להיות בשני מקומות בו זמנית, אף אחד עוד לא פיתח את השיטה לכך.

איזון אישי

הדבר החשוב ביותר הוא לא להזניח לא את המשפחה ולא את הקריירה. על הנייר המשימה קלה אך בפועל זוהי משימה קשה. אל תשכחו שכדי למצוא את האיזון המתאים אתם תטעו בדרך, וזה בסדר. הכי חשוב שלא תשכחו לא את עצמכם, ולא את היקרים לכן, וכך תצליחו.

לעוד טיפים שווים >> rata.co.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן