איך מקבלים כרטיסי אשראי בחנות אונליין?

תוכן עניינים

כולם כבר מבינים שהמגמה הגוברת של קניות ברשת אינה אופנה חולפת, והיא כאן להישאר ואף להתעצם. המציאות החדשה מאפשרת לעסקים רבים, אפילו קטנים במיוחד, לעבור למכור את המוצרים שלהם באינטרנט. עסקים אלה זוכים לקרקע נוחה מאוד, וזולה מאי פעם, עבור יצירת קשר עם לקוחות וקיום פעילות עסקית, אך כמובן שהדרך שלם לא חפויה ממכשולים ואתגרים.

אחד מאותם אתגרים הוא הצורך לאפשר ללקוחות לשלם באמצעות כרטיסי אשראי. אם אתם בעלי עסק קטן, אתם ודאי יודעים כמה חשוב לספק ללקוחות שלכם אפשרויות תשלום נוחות, מהירות והכי חשוב – בטוחות. אז איך עושים את זה? כיצד עובדת סליקה אשראי בחנות אונליין? זה הזמן להבין כיצד מקימים עמודי תשלום לחנות שלכם.

תכירו – Payment Gateway

במילים פשוטות, Payment Gateway היא רשת, באמצעותה לקוחות מעבירים לכם תשלומים. רשתות אלה פועלות באופן דומה למסופי התשלום בנקודות מכירה פיזיות – ברגע שלקוח או לקוחה מאשרים הזמנה, הם עוברים דרך הרשת לאישור פרטי הכרטיס והעסקה. זה אולי נשמע מסובך, אבל בפועל, מדובר על עמוד תשלום פשוט וידידותי למשתמש, שמספק ללקוחות חווית תשלום נעימה.

איך עמוד תשלום מועיל לעסק?

  • נוחות – כאשר אתם ממשקים את האתר שלכם עם עמוד תשלום, אתם למעשה מאפשרים ללקוחות לשלם בכל זמן. בעזרתם, גם להם וגם לכם יותר נוח לבצע עסקאות.
  • מהירות – עם עמודי תשלום מותאמים אישית, אתם יכולים לקבל תשלום תוך רגעים ספורים, בדיוק כמו במסופים החדשניים ביותר.
  • בטיחות – הדאגה העיקרית של צרכנים, בכל הנוגע לקניות ברשת, היא קנייה בטוחה. שימוש בעמוד תשלום ייעודי מפחית באופן משמעותי את הסיכון להונאות, שמזיקות גם ללקוחות וגם לגם. פרטי האשראי מועברים באופן מאובטח ברשת, כך שרק הלקוחות וחברת האשראי חשופים להם; כל תשלום חייב לעמוד בתנאים המחמירים ביותר, על פי תקן PCI DSS; ניתן להגביר את האבטחה עוד יותר, עם שימוש בשירות 3DS, שמייצר קוד חד פעמי לאישור העסקה.

איך מתממשקים עם עמוד תשלום?

יש כמה אפשרויות:

  • העברה (רידיירקט) – עם עמוד תשלום כזה, הלקוחות שלכם מועברים לעמוד ולמעשה יוצאים לחלוטין מהאתר שלכם, על מנת לבצע את התשלום. הדוגמה המוכרת ביותר לכך היא פייפאל, שמציעה לעסקים עמודי תשלום וגם שירות סליקה אשראי מלא. ניתן להתאים עמודים כאלה לעסק שלכם, באמצעות לוגו ושם. החיסרון: אתם לא יכולים לשלוט בחוויית התשלום, מכיוון שהיא חיצונית לחלוטין.
  • אירוח – זהו עמוד תשלום שנמצא בתוך האתר שלכם, אך מנוהל חיצונית. כלומר, הלקוחות לא יוצאים מהאתר בשום שלב, אבל כן עוברים דרך רשת של Payment Gateway במהלך התשלום.
  • פיתוח – זהו עמוד תשלום בבעלות מלאה שלכם. אתם מפתחים אותו, מנהלים את התשלום ושולטים בכל התהליך והחוויה. אפשרות זו מצריכה עמידה עצמאית בתקנים והסמכות.
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

הזדמנות נדירה: השקעה במגרשים למכירה בישראל

הביקוש לדירות בישראל גואה, ועימו גם מחירי הדיור. רבים מוצאים עצמם מתקשים לרכוש דירה, וחיפוש אחר פתרונות יצירתיים להשקעה נדל"נית הופך לדחוף יותר ויותר. השקעה במגרשים למכירה עשויה להיות פתרון אטרקטיבי עבור משקיעים המחפשים תשואה גבוהה לטווח ארוך.

קרא עוד »

מה זה מטבעות דיגיטליים?

מטבעות דיגיטליים, הידועים גם כקריפטו, הם תופעה שצומחת במהירות וצוברת אחיזה משמעותית בשוק. הם מציעים למשקיעים ולמשתמשים רגילים דרך חלופית לבצע עסקאות כספים מבלי הצורך

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן