איך לשמור ולתחזק אופניים שישמרו לאורך זמן

תוכן עניינים

איזה טיפים יעזרו לתחזק אופניים לאורך זמן?
לתחזק אופניים לאורך זמן זה להתייחס אליהן בכבוד, לנקות ולחזק אותן, ולהיות ערניים לכל תקלה שמגיחה לחייהן. לפניכם 3 טיפים חשובים שיעזרו לתחזוקה קבועה:

בקרת תיקונים תדירה
הרבה פעמים בכל הקשור לאופניים שלנו, בקרת תיקונים תדירה ותכופה יכולה להציל אותם מפגמים חמורים ומהתדרדרות של הבעיה. לכן כדאי כל כמה זמן לבדוק את הבלמים, הגלגלים והחריצים בהם, ובמידה ומצאנו איזו תקלה – לטפל בה במהירות נקודתית שלא תתפתח ותוציא את החלק לגמרי משימוש.

ניקיון האופניים
הרבה פעמים הלכלוך, הוא זה שמוציא את גלגלי השיניים או את הצמיגים משימוש, שוחק אותם, נתקע בחלקיהם ולכן כדי להימנע מבעיות מומלץ לשמור על אופניים נקיים וכל כמה זמן לנקות את החלקים שתופסים את הלכלוך בשגרה. כדי לתחזק אופניים באופן מיטבי נצטרך כן לנקות אותם במים וסבון אחרי כל נסיעה מלכלכת וכל כמה ימים.

חיזוקים לאופניים
האופניים שלנו עם השנים, נוטות להתחלש מנסיעה לנסיעה, וכך החיבורים שלהן מתרופפים עם הזמן ודרושים לתחזוקה קבועה כדי לתחזק אותן כראוי. מפעם לפעם, כדאי לקחת מפתח אלן ולוודא את החיזוקים של האופניים. הרבה פעמים הברגים משתחררים קצת לאחר כמה ימים או שבועות של נסיעה, וכדאי עבור תחזוקה וודאות ששום חלק לא ייפול ויגרע את המצב, לעבור עם מפתח אלן ולחזק את כל החיבורים הנראים לעין.

לדעת מתי הגיע הזמן להתחדש

לפעמים אנחנו אוהבים להיות סנטימנטליים לרכוש שלנו, אבל אופניים זה כלי תחבורה לכל דבר ומסיבות בטיחותיות (מעבר להנאה ברכישת אופניים חדשים) מומלץ להחליף את האופניים כל מספר שנים, תלוי בבלאי ובתחיפות השימוש בהם.
אם אתם עם זוג אופניים מספר שנים ורוצים לקנות אופניים חדשים – ריסייקלס זו החנות בשבילכם, החנות האינטרנטית (וגם סניפים בפריסה ארצית) מאפשרת רכישה אופניים קלה ומהירה באינטרנט ובמחירים שלא תמצאו בשום מקום אחר!

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן