אקססוריז לבית: איך לשדרג את הסלון בעזרת אקססוריז?

תוכן עניינים

לא סתם אומרים שהסלון שלנו הוא הלב של הבית, הסלון הוא אחד החדרים המרכזיים בו, ולכן הוא גם החדר שמייצג את הבית שלנו כאשר אנחנו מביאים את האורחים שלנו אלינו הביתה. אם חשבתם לשדרג את הסלון שלכם, היום זה כבר לא כזה מסובך, פעם הם היו לא יותר מקישוט נלווה, עטיפה יפה או מזכרת והיום מגדירים אותם מחדש – הכירו את האקססוריז. 

איך לשדרג את הסלון בעזרת אקססוריז? 

אקססוריז יש לא רק כתכשיטים לגוף כמו שרובנו מכירים אותם, והאמת היא שאקססוריז זאת מילה כוללת של פריטים ואביזרים שמשדרגים לנו כל הופעה, ולכן הם יכולים לשדרג לנו גם את הסלון או חדרים אחרים בבית בקלות. 

אקססוריז יכולים להיות כל מיני אלמנטים כמו עציצים, נרות ריחניים, מדפים, מנורות, תמונות, ובעצם כל פריט שממלא או משלים את החדר, מוסיף לפן העיצובי ולאווירה בחדר, מגדיר ומאחד את סגנון העיצוב והכי חשוב, משדרג את הסלון בקלות, יעילות וללא כל בעיה. 

כשמעצבים את הבית עם אקססוריז, חשוב לשמור על קו עיצובי אחיד על מנת שלא ליצור תחושה של בלאגן ועומס על העיניים. השתדלו לשמור על צבעים דומים פחות או יותר, תוך פיזור האקססוריז ברחבי החלל או הבית, ולא לרכז את כולם דווקא במקום אחד. 

השתמשו באקססוריז על מנת למלא חללים ריקים או "משעממים" בבית. אתם יכולים לתלות תמונה שאתם אוהבים, מדף עם פסלים קטנים או בעצם כל אביזר אחר שאתם אוהבים. 

אקססוריז ליצירת אווירה ביתית ולשדרוג הסלון 

יש לאלמנטים כוח לייצר אווירה ביתית, אפשר להשתמש באקססוריז עם סמליות, מזכרות מפעם, תמונה או משפט ממוסגר שהולך איתכם. מה יותר כיף מלחזור הביתה ולהיזכר בכל מה שמחמם את הלב? 

אם כבר מדברים על חום, אקססוריז יכולים לעזור למעצבים שבינינו להשלים את הצבעים בסלון או לחילופין לתת ניגודיות ומשחק עם צבעים ומשמעויות שעשויים לעזור לנו להפוך את האווירה בסלון מקצה לקצה ולייצר אווירה ביתית. 

אנחנו ממליצים לא להרבות ביותר מדי אקססוריז (כן, יש כזה דבר). התייחסו לעיצוב עם אקססוריז כטאצ' סופי ומשלים, ולא כאמצעי עיצובי עיקרי. 

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן