איך לבחור דיור מוגן הטוב ביותר עבור יקירכם?

תוכן עניינים

דיור מוגן מהווה פתרון דיור איכותי, עבור בני הגיל השלישי.
אחוזות דיור מוגן (אשר פזורות בכל רחבי הארץ) מאפשרות לדיירים ליהנות מתנאי מחייה ברמה גבוהה, כאשר, מלבד יחידות דיור פרטיות ומאובזרות, הדיירים במתחמי הדיור מוגן נהנים גם מ: שירותים רפואיים, משירותי כביסה וניקיון, מחוגים, פעילויות חברתיות, הרצאות, ארוחות, שירותי דיאטנית ועוד.. ועוד..
כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות אשר טמונים בדיור מוגן, קיימת חשיבות גבוהה לבחור אותם בקפידה ולהלן מספר פרמטרים שכדאי לשים עליהם דגש בהליך הבחירה:

מיקום גיאוגרפי וסביבת מחייה


לרוב, מי שתר אחר דיור מוגן, ימקד את החיפוש באזור המגורים הקודם של הדייר ו/או בקרבת הילדים/ בני המשפחה.
לצד המיקום הגיאוגרפי, כדאי לשים דגש גם על סביבת המחייה המועדפת: סביבה עירונית, קיבוצית וכיוצא בזה..

הדירה


כדאי לבדוק פרטים לגבי הדירה או יחידת הדיור שהדיירים מקבלים – מה גודלה ומה אופן החלוקה לחללים, האם היא מגיעה מאובזרת (ובאיזו צורה), האם יש לחצן מצוקה, וכל פרט רלוונטי אחר לגביה.  

השירותים


בכל דיור מוגן מוצעים שירותים מעט שונים, כאשר, ההמלצה היא לבקש רשימה מפורטת של כל השירותים הניתנים לדיירים (כדאי לשים דגש משמעותי על שירותי הרפואה) – מה שיאפשר לקבל את התמונה המלאה לגבי המקום. 

המחיר


לא ניתן לקבל סיוע במימון דיור מוגן, המימון אמור להתבצע באופן עצמאי. יחד עם זאת, יכולים להיות הבדלים הן במחירים והן בצורת התשלום המבוקשת.
מהסיבה הזאת, בהליך בחירת דיור מוגן מומלץ מאוד לערוך סקר מחירים מקדים ולוודא את כל הפרטים הרלוונטיים הן לגבי הפיקדון והן לגבי העלות החודשית. 

המלצות


אם יש אפשרות לקבל המלצות וחוות דעת לגבי אותו דיור מוגן, דבר זה יכול לסייע במידה רבה בקבלת ההחלטה. כיום, ניתן למצוא חוות דעת שכאלו גם ברשת האינטרנט – כך שמומלץ להיכנס לאתרים הרלוונטיים.

 ביקור במקום


חשוב לתאם ביקור מסודר במקום (אשר ילווה בנציג מטעם אותו דיור מוגן) ובמהלך הביקור לנסות ולהתרשם מכל הפרטים – מהאזורים השונים, מהניקיון, מהאווירה, מהדיירים (האם הם נראים מרוצים) וכיוצא בזה.

Assistance woman consoling senior couple
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן