"איך זה שהוא אוכל בלי סוף ומצליח להישאר רזה?" הדברים שאתם צריכים לדעת על הגוף שלנו והקשר שלהם למשקל שלו

תוכן עניינים

"איך זה שהוא אוכל בלי סוף ומצליח להישאר רזה?" זו אחת השאלות שהכי מעסיקות את הצעירים בימינו. במרדף אחר גוף החלומות שלהם, חלקם מתאמנים ועושים דיאטות, ואילו לאחרים נראה שזה פשוט בה בקלות. אז מה הסוד של אותם אנשים? במאמר זה תקבלו את כל המידע בנושא, ותיחשפו לכל הסודות שיעזרו לכם לרזות.

מאזן קלורי

בכל הקשור למשקל, המאזן הקלורי הוא המלך. בין אם אתם מנסים לשרוף שומן או להעלות במסת השריר שלכם, המאזן הקלורי שלכם הוא הגורם המשפיע ביותר. המאזן הקלורי מתייחס לכמות הקלוריות שאדם מוציא ביום מול כמות הקלוריות שהוא אוכל ביום. אם בסוף היום יש עודף קלורי מסוים, אתם תעלו במשקל. אם בסוף היום יש גירעון קלורי מסוים, אתם תרדו במשקל. פשוט וקל. כלומר, אם אתם רואים מישהו רזה שאוכל המון ולא משמין, הוא כנראה שורף יותר קלוריות ממה שהוא מכניס.

חילוף חומרים

חילוף חומרים הוא תהליך אשר בו הגוף מפיק אנרגיה מהמזון שאנו צורכים. חילוף חומרים מהיר פירושו שהמזון מתעכל מהר, מתפרק מהר, ומספק אנרגיה זמינה לגוף. לעומת זאת, חילוף חומרים איטי אומר שהמזון מתעכל, אך לא מופקת ממנו אנרגיה במהירות הנדרשת, מה שגורם לנו להיות רעבים שוב. חילוף החומרים הוא כמעט קבוע בגופנו, והוא משתנה מאדם לאדם. אם אדם לא משמין למרות שהוא צורך הרבה אוכל, יתכן שיש לו חילוף חומרים מהיר.

שינה

באופן כללי, בני אדם צריכים לישון 7-9 שעות בכל לילה. מספר שעות שינה נמוך מדי, כמו גם מספר שעות גבוה מדי, יוביל לעלייה במשקל. מעט מדי שעות שינה יובילו לעלייה ברמות הקורטיזול, אשר יכניסו את הגוף למצב של אגירת שומנים. בשינה, איננו שורפים מספר רב של קלוריות, ועל כן גם שעות שינה מרובות יובילו לעלייה במשקל.

סיכום

קיימים מספר גורמים המשפיעים על המשקל שלנו מלבד כמות המזון שאנו אוכלים. אם אתם צופים באדם שאוכל המון, ולא משמין, הוא כנראה שורף מספיק קלוריות, יש לו חילוף חומרים מהיר, והוא ישן כמות שעות מספקת בכל לילה. כעת, אתם מבינים טוב יותר את הגורמים להשמנה ולירידה במשקל, ואתם נמצאים צעד אחד קרוב יותר לגוף חלומותיכם.

אהבתם את הכתבה? >> vikush.co.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

כל מה שרציתם לדעת על הדברה

הדברה היא מרכיב חיוני בשמירה על הבריאות והבטיחות של הבתים, הגנים ומקומות העבודה שלנו. נושא ההדברה חשוב בעיקר תוך התמקדות בסוגי ההדברות, סוגי מזיקים ומחירי

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן