אייפד או טאבלט?

תוכן עניינים

הרבה אנשים מתלבטים בין הרכישה של אייפד או טאבלט, ובשביל לבחור, חייבים לברר לעומק על ההבדלים שבין המוצרים. הרבה רוכשים אינם מודעים להבדלים, או לא חושבים על כך מספיק לעומק, אך בכל בחירת מוצר צריכה להיעשות לאחר שעשיתם את הבדיקות הרלוונטיות. בואו להבין מה בעצם ההבדל בין שני המוצרים.

מהו טאבלט

טאבלט זהו מכשיר לוח נייד עם חיבור אינטרנט ותצוגת מסך מגע, בשביל החיבור האינטרנטי לרוב צריך וויפיי, או כרטיס סים. המסך שלו קטן ממסכי מחשב, אך גדול מזה של טלפונים חכמים, המכשיר דק יחסית ויש בו אפשרות להורדת אפליקציות. ניתן לצרף לו מקלדת אם יש צורך. מערכות ההפעלה של המכשיר הן בדרך שלל אנדרואיד של גוגל או איי או אס של אפל.

מהו אייפד

אייפד זה שם המותג של סדרת טאבלטים של אפל, אשר פועל במערכת הפעלה בשם איי או אס. בניגוד למכשיר אייפד, טאבלט אנדרואיד זהו שם נפוץ למוצרים עם מפרט משתנה של יצרנים שונים.

לסיכום, ההבדל הבסיסי

אז ניכר שזה מצב מבלבל, והרי אייפד הוא בעצם סוג של טאבלט, אז למה שיהיה הבדל, אך יש וחשוב להכיר אותו. בעצם ההבדל העיקרי זאת העובדה שעם אייפד, אפל היא התומכת הרשמית והיחידה שמאפשרת התקנת יישומים דרך חנות משלה. אפל היא זאת שבודקת ומאשרת כל אפליקציה בנפרד לפני השחרור למכירה. עם טאבלט, יכולות להיות חברות ויצרנים שונים שעומדים מאחורי המוצר, עם אייפד, תמיד אנחנו יודעים שזאת אפל.

לעוד סקירות בנושאים שונים כנסו ל.. BUZZ
Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן