אוזניות Bluetooth, מה איתם ?

תוכן עניינים

הם קלים לשימוש ותוכל לשמור אותם עליך כל הזמן, לא משנה לאן אתה הולך.

אוזניות Bluetooth קיימות כבר זמן מה, אך לאחרונה הן התפתחו למוצרים מתקדמים יותר עם תכונות כמו זיהוי קולי תמיד מופעל ומיקרופונים מבטלי רעשים. אם אתה צריך להיות בשליטה מלאה על המוסיקה שלך, אתה יכול להשתמש באוזניות Bluetooth. הם מאפשרים לך לנהל את השמע שלך בצורה אלחוטית ובקלות, באותה נוחות כמו בעת שימוש ברמקולים או באוזניות Bluetooth.

אוזניות בלוטות הופכות יותר ויותר פופולריות בקרב אנשים שרוצים את המוסיקה והשיחות שלהם במקביל. אוזניות Bluetooth כיום נפוצות עבור אנשים שצריכים להישאר מחוברים לסמארטפונים שלהם. הם מאפשרים לך לדבר בטלפון, להאזין למוזיקה ולקבל הודעות טקסט מבלי שתצטרך להוציא את הטלפון מהכיס או מהתיק. הם גם מספקים איכות צליל ברורה וניתן לטעון אותם במגוון סוללות שונות. אוזניות בלוטות 'הן קטנות וקלות משקל. הם מגיעים גם במגוון צבעים וסגנונות שיתאימו לטעם המשתמש.

אתם אולי תוהים: מה הופך אוזניות Bluetooth כל כך פופולריות? מדוע השתלטו על השוק?

התשובה היא: הם הפכו נוחים יותר מהדיבורית החוטית. שלא כמו אוזניות קוויות, אוזניות Bluetooth משתמשות בטכנולוגיה אלחוטית המאפשרת לך להישאר מחובר למכשיר שלך. הם תואמים גם לכל מכשיר בעל יכולות Bluetooth כגון מחשב, טלפון חכם או טאבלט. אוזניות בלוטות 'הופכות פופולריות יותר ויותר בשל הנוחות שלה ואיכות הצליל.

אוזניות ה- Bluetooth עשויות להישמע כמו מכשיר חדש, אך למעשה הן די ישנות. היא הומצאה במקור בשנת 1973. עם זאת, לא להרבה אנשים הייתה גישה לטכנולוגיה זו אז ואוזניות ה- Bluetooth היו זמינות רק בשנת 1995 מכיוון שהייתה עליה פטנט.

חסרונות

אוזניות Bluetooth נוחות וקלות לשימוש, אך יש להן גם כמה חסרונות.

1. אוזניות Bluetooth מופעלות באמצעות סוללה ומחוברות לטלפון שלך באמצעות Bluetooth, מה שאומר שאתה צריך לטעון אותן באופן קבוע.

2. טווח האוזניות מוגבל לכ -10 מטרים, מה שגורם לך לא להיות מסוגל לדבר בזמן הליכה או בזמן נהיגה.

3. לא ניתן להשתמש בהם בזמן שחייה או מקלחת רק בגלל מוליכות המים שיכולה לגרום להפרעה באותות אלחוטיות.

4.מחירים גבוהים

קרינה ואוזניות ה Bluetooth

ישנן כמה בעיות הקשורות לשימוש באוזניות Bluetooth בנושא חשיפה לקרינה והפרעות אלחוטיות שיכולות לגרום לבעיות בריאות. אוזניות ה- Bluetooth נוצרות מתוך כוונה להתחבר באופן אלחוטי על מנת להעביר מידע בין שני מכשירים בקרבת מקום. הוא יוצר חיבור אלחוטי לטווח קצר המאפשר לך לדבר בטלפון מבלי להחזיק אותו עד לאוזן שלך.

ולמרות מה שכולם חושבים על פי מספר מחקרים אוזניות בלוטות מסייעות בהפחתת הקרינה מכיוון שהן עשויות בעיצוב המגן על הראש מפני גלי קרינה אלקטרומגנטיים.

אהבתם את הכתבה? אולי תאהבו גם את זו >> paco.org.il

Facebook
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Pinterest
כתבות נוספות שבטוח תאהבו

אייפד או טאבלט?

הרבה אנשים מתלבטים בין הרכישה של אייפד או טאבלט, ובשביל לבחור, חייבים לברר לעומק על ההבדלים שבין המוצרים. הרבה רוכשים אינם מודעים להבדלים, או לא

קרא עוד »

אודות אלולו

אלולו לוגו

אלול - מגזין פנאי ותוכן

התכנים הכי טובים נוצרים על ידי אנשי השטח הכי טובים. אנחנו חותרים להגיע לחקר מעמיק אודות הנושאים אותם אנחנו מפרסמים. כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים הכי רלוונטים של עכשיו

צרו איתנו קשר:

דילוג לתוכן